Take it slowly

Dank je wel voor de sterkte Bohemen, straks kom ik met meer nieuws.. het ziet er namelijk niet zo goed uit allemaal.. Ik moet mijn huisdokter nog telefoneren om 19h00, bizar want normaal gezien weet je meteen wat er aan de hand is na de echo.. Nu zwijgen ze in alle talen.. Enne, kun je Phillsta niet effe mailen en vragen naar de lyrics ? Ik zou ze ook graag willen lezen ;) Ik luister later nog eens naar een nieuwe versie.. Ciao amigo :)
 
Vreselijk nieuws om te horen, gelukkig sta je er niet helemaal alleen voor.. Ik hoop dat men goed voor je zorgt!

Het is overigens misschien wat ongepast een rapper te vragen naar zijn uitgeschreven lyrics? :-)
Ik laat de track nu maar even bezinken, want er zit een stem op van iemand wiens intenties ik niet ken..

Nederlandstalige rap heb ik een interessante scene gevonden. Duitsland heeft ook zo'n stroming.
 
Laatst gewijzigd:
Bahamut Ja, grappig dat het qua ritme goed aansluit. Maar wie weet vindt die rapper mijn deuntje maar niets.. Mijn ervaringen met de performers op Looperman zijn niet allemaal even positief.. :-) Van de Hiphop en Nederhop die ik heb meegemaakt, sprak de dynamiek me aan.


e-Gloomy-nations Voor zover ik er bekend mee ben wordt er ook veel geïmproviseerd met rappen. Dus ik weet niet of deze helemaal uitgeschreven is. Ook is het misschien wat lomp een rapper te vragen naar zijn teksten omdat je hem niet verstaat? :-)

Maar ik zal er nog ff over nadenken..
 
Laatst gewijzigd:
Haha, dat is ook het enige Duitse vocabulaire dat ik bezit.. Ik heb op school het vak ook laten vallen zodra dat kon.. :-)
 
Leuke plaat. De tekst lijkt wel te gaan over een soort Messias/Noah die de bol van de stress de wereld moet gaan redden en nog veel te doen heeft in korte tijd. Hopelijk stelt je dat gerust (dus ook geschikt voor kinderen onder de 16 jaar). Goed dat we hier vroeger alleen Ned 1/2 en Duitsland 1/2 konden ontvangen waar we veel naar keken, hahaha
 
Ah, dank voor de uitleg!

Sowieso vind ik het eigenlijk maar niets om vocalen te gebruiken van iemand die ik niet ken..
Ik beschouw deze track maar als afgerond.. :-)
 
Back
Top