Techno track uit inspiratie

datucker

Ingeburgerd
Lid sinds
18 januari 2003
Berichten
58
Locatie
Twente
Met het vooruitzicht van een technofestival komend weekend op voormalig vliegbasis Twenthe, raakte ik geïnspireerd en kwam bijgaande techno track in vrijwel no time uit mijn vingers:

 
Last edited by a moderator:
Je sample van back to the underground is leuk, voor de rest mis ik een beetje de spanning. De revurb op de bas zou ik iets minder zetten, en het lijkt alsof de hihat loop doe er rond 1 minuut inkomt op links iets uit de maat loopt. Voor de rest klinkt je mix wel goed.
 
Je sample van back to the underground is leuk, voor de rest mis ik een beetje de spanning. De revurb op de bas zou ik iets minder zetten, en het lijkt alsof de hihat loop doe er rond 1 minuut inkomt op links iets uit de maat loopt. Voor de rest klinkt je mix wel goed.

Thanks voor de feedback. Die hihat/tambourine sample op 1 minuut swingt iets en het is bewust dat die niet superstrak in de maat loopt. Ik zal eens kijken naar de reverb op de bass, die is misschien inderdaad wat overdone.
 
Heel cool nummer!

Mijn enige opmerking is de 'jack to the..' sample iet meer uit eq'en ,minder schel afstellen,door de reverb er op snijdt die nog feller door.
 
Zoals ik het heb geleerd is dat voor een swing in dance muziek, het kan helpen door alle geluiden in de percussie dezelfde swing mee te geven, en soms zelfs alle geluiden in je track. Probeer daar eens mee te experimenteren.
 
Laatst gewijzigd:
Lekkere track! Waarom ga je precies naar dat festival als je zelf zulke lekkere tracks maakt? :P
Veel plezier dit weekend!
 
Back
Top