nieuwe EP is af!

en als een meisje van 6/8 jaar zonder clicktrack wordt opgenomen dan is dat hard werken met alles handmatig inspelen!
 
De mooiste track vond ik Donna, je bent een goede muziekant hoor. Die kinderliedjes heb ik maar geskipped, daar kan ik mijn tijd niet insteken. Veel succes met de EP. ;)
 
De mooiste track vond ik Donna, je bent een goede muziekant hoor. Die kinderliedjes heb ik maar geskipped, daar kan ik mijn tijd niet insteken. Veel succes met de EP. ;)

bedankt voor het luisteren!

de kinderliedjes zijn juist de moeite waard,,,zit vol muzikale gekkigheid en vondsten! :mexico:
 
je moet dit ook maar net leuk vinden om naar te luisteren! :-)

het zijn geen beat techno dreun of disco deuntjes en dan ook nog eens kinderliedjes.
en nog erger: ik maak er muzikale kunststukjes van met rariteiten en humor. daar zijn vast mensen allergisch voor.

maar ik ben wel een echte serieuze muzikant/musicus die raad weet met noten, dit is geen lukrake hobbie home-producer shit.
 
Ik vind het geweldig gedaan. Vooral de kinderliedjes omdat je met kunst, vliegwerk en leuke oplossingen met de niet zo maatvaste zang mee gaat.
Salsa is gewoonweg geweldig :halleluja Ik vind spook ook heel goed. Hounddog van rock naar jazz naar swing is ook super.

ik heb genoten :okdan:
 
Ik vind het geweldig gedaan. Vooral de kinderliedjes omdat je met kunst, vliegwerk en leuke oplossingen met de niet zo maatvaste zang mee gaat.
Salsa is gewoonweg geweldig :halleluja Ik vind spook ook heel goed. Hounddog van rock naar jazz naar swing is ook super.

ik heb genoten :okdan:

haaaa, dat is leuk om te lezen!
 
er mist er nog een uit dit tweedelig project: 'Spookhond'

de naam verraad het al een beetje, het is gemaakt van allerlei samples uit eerdere nummers en leftover samples...en tot een geheel nieuw nummer gekneed:

https://soundcloud.com/aznem/spookhond
 
er mist er nog een uit dit tweedelig project: 'Spookhond'

de naam verraad het al een beetje, het is gemaakt van allerlei samples uit eerdere nummers en leftover samples...en tot een geheel nieuw nummer gekneed:

https://soundcloud.com/aznem/spookhond

Hoe kun je deze nou vergeten? Ik vind dit muzikaal veruit de beste!! Echt wat een heerlijk vibe. Laid back, relaxed. Kruising tussen latin jazz, J.J. Cale (cajun) en joost mag weten wat nog meer allemaal. Heerlijk!!

Echt super!! En ook super jaloers... ik wou dat ik zo muziek kon maken... ah wel... het is ook goed om een doel te hebben en daar naar toe te werken.. nu maar hopen dat ik nog 300 jaar heb :-)

Petje af :halleluja

Oh ja: alleen dat tellen aan het begin doet me denken aan mijn rampzalige pogingen om te leren dansen... enig minpuntje... verder niets dan lof :P
 
Hey!! :okdan: "Spookhond" had ik aleens beluisterd in de SF contest archieven.. maar klinkt lekker.. de kinderstemmen maakt het lekker lichtvoetig en spontaan.. maar kan me voorstellen dat het behoorlijk 'middelen' is afentoe, tussen de maatvoering en speelse timing.. :)
Donna was ook lekker idd.. en lekkere blazer arrangementen hier en daar ;)
 
Ik wil niet negatief doen of zo maar dis wel het mooiste wat ik ooit op SF heb gehoord.
hoogwaardig, origineel en pedagogisch verantwoord.

top!
 
Back
Top