Aftersun

Mr_Synth

aka PAUL MCCAN
Lid sinds
16 oktober 2002
Berichten
922
Locatie
Amstelveen
Hi,

Ik ben weer eens bezig geweest..

https://soundcloud.com/mccanproductions/pvk-aftersun-v2-trance-progressive-house

Alle positieve kritiek is welkom

gr,
Paul
 
Ik ben weer eens bezig geweest..

Kun je daar alsjeblieft mee doorgaan? Dank u. Dit klinkt echt supergoed Mr. Synth. Ik kan de 'ducking' in deze track heel goed hebben. Kennelijk is er een balans waarbij hoorbare ducking toch gewoon heel goed werkt! Ik vind de gelaagdheid heel erg mooi en de sounds passen ook heerlijk bij elkaar. Prachtige mix... kortom: super lekkere track! :okdan:

Hoewel het niet welkom is toch ook wat negatieve kritiek: waar blijft de volgende nou? Ik zit de hele tijd het tracks subforum te refreshen.... :D
 
Heren, dank voor jullie positieve comments! Altijd leuke om een reactie te krijgen.
De volgende track zal nog wel ff duren.. Eerst maar eens vakantie vieren... yeah *D
 
De lead sounds voor de 1 min. als ze uit de filter komen staan na mijn mening iets te hard. Mis ook iets van een break waardoor het tussen de 1:43 tot aan het einde iets te veel is. Als tip, probeer er meer een verhaal van te maken. Er gebeurd een hoop, en het klinkt ook allemaal redelijk goed, het mis alleen een volgbare lijn en spanning. Heb het idee dat de kick ook iets harder kan. Zet er maar een soortgelijke track naast, dan kan je als je het volume heel zacht zet duidelijk horen dat de tik van de kick in "pro" trance het hardste element van de track is (vaak samen met de HH), waar de rest dan om heen is gebouwd. Probeer dan ook 2 of 3 tracks te luisteren hoe ze het in hun verhaal lijn doen en ze de spanning opbouwen.

Je hebt een hele goede basis, maar zou er nog even goed voor zitten om er een totaal beter plaatje van te maken. Succes en wens je een fijne vakantie!
 
Prachtige track mooie melodielijnen. Well Done !! De mix is hier en daar nog voor enige verbetering vatbaar maar voor creativiteit krijg je een dikke 10 :okdan:
 
heel mooi nummer,aan de mix moet idd nog wel gesleuteld worden,opletten voor medumfreq ophoping en te veel reverb op alles.
 
Ja, hij is vet, mooi trance nummer!
Jeetje da's lang geleden dat ik naar trance heb geluisterd; word er nostalgisch van.
De kritiekpuntjes zijn al gegeven.
 
Alleen, bedankt voor alle reacties. Ben na mijn vakantie niet meer op synthforum geweest en loop dus wanhopig achter. Inmiddels wel weer een nieuwe track gemaakt en gepost vandaag.
Ik ga nog aan de slag met de aangegeven verbeterpunten. Thanks allemaal :halleluja
 
Back
Top