Nieuwe remix WIP

Mattluxx

Nieuwkomer
Lid sinds
3 januari 2017
Berichten
24
Hee allemaal,

Momenteel bezig met bijgevoegde track. Al een aardig eindje, maar nog niet helemaal waar het moet zijn. Zelf denk ik dat de vocalen iets harder kunnen. Graag zou ik horen wat jullie er van vinden. Wat vind je goed of wat zou er nog verbeterd kunnen worden? Let me know!
 

Attachments

  • Breakdown - WIP.mp3
    8,4 MB · Bekeken: 60
** mooi begin, ik hou van vogelgeluiden..
** arpje is mooi
** ze begint wel heel erg snel te zingen, maar dat is niet erg.
** een tikkeltje reverb op de zang doet wonderen..
** mooie drop, lekker bass, brass..
** ik vind hem heel mooi tot nu toe..
** tikkeltje te commercieel voor mijn zin, maar dat is ook niet erg..
** tweede drop kun je een zware reece gebruiken, dat zou mooi zijn..
** vocalen zijn perfect getimed..
** goeie afmix
** goeie mastering, dénk ik.

Puik werk geleverd, Mattluxx ! :)
 
Totaal mijn genre niet (ik word vreselijk zenuwachtig hiervan, vooral van dat pompend effect in het refrein) maar ik heb wel de indruk dat het gewoon heel goed gedaan is. Luisterend op crappy computer luidsprekers zijn de vocalen inderdaad iets te stil.
 
Ben om eerlijk te zijn niet zo heel erg thuis in dit genre.. maar voor zover ik kan beoordelen klinkt het super!! Goeie energie.

Vocalen kunnen iets meer upfront gemixt worden.. maar ik zou ze ook even EQen.. en iets meer laag-mid en defenitie geven.. er zit best veel hoog in nu.. ;) en misschien een de-esser gebruiken..
 
Ja goed gedaan. Idd vocalen wat harder. Klinkt ook juist dat er weining hoog in zit.
vind de drop wat minder. Waar die sidechain pomp in komt. Staat ook te hard. Mischien dat daarom de stem een beetje baar achter word gedrukt.
verder klinkt het wel goed. Top
 
De momenten dat de stem in de track zit klinkt op de laptop speakers erg druk, met de koptelefoon komt het beter over. Revurb is iets wat zeker ontbreekt over de stem. De high pitch sound die er rond 1.22 inkomt zou ik vervangen door een iets mooier geluid. Beetje goedkoop zoals het voor mij klinkt. 1.56 en / of 3.11 kick in lowpass zodat het wat beter als een break naar voren komt. De snare voor het los gaan iets harder laten knallen, zit nu te veel op de achtergrond. Voor op de radio heeft het een goede lengte, voor een normale track een beetje kort. Voor de rest klinkt het goed, laag is ook aanwezig wat belangrijk is in een track als dit. Misschien een kleine beetje minder side chain op de lead, maar dat is een misschien.
 
Het klinkt absoluut zeer professioneel. Het is niet mijn genre en ik word ook niet blij van dat pompende geluid... wat mij betreft veel te veel ducking om de kick naar voren te laten komen. Ik vind het geen gehoor maar ja... super modern en wellicht een must voor dit genre (?). Het is heel knap gedaan en het klinkt echt professioneel waarvoor ik mijn petje afneem. Heel knap werk.
 
Ik had hem een paar dagen terug geluisterd, maar nog niet gereageerd. Net nog even doorheen geluisterd. Heb er echt niks op aan te merken, ik vind het een track die je zo 's avonds op Slam fm zou kunnen horen :) (hopelijk zie je dat als compliment :p)
 
Back
Top