Gloomy - Educate Me / Noise House

Hey Rutger, dank je wel man.. Maar ik beschik alleen over Ozone 5, dus ik weet niet of die een Imager heeft, ik heb dat alleszins nog nooit zien staan.. En de master bus, ik neem aan dat dat hetgene is wat je ziet als je Ozone opstart ? Enne hey, een gouden regel die ik na 15 jaar produceren nog steeds niet kende.. Dus eindmix op -1dB, will do that. Thanks yo, is fijn van je.. Nog een leuke dag toegewenst. ;)

In Ozone 5 heet het "stereo imaging"

Click image for larger version  Name:	5_stereoimaging_1.png Views:	1 Size:	215,7 KB ID:	3696719


Zoals je hierboven ziet is Band1 ingesteld tussen 20 en 80 hz. Dat is de band die je mono wilt houden, dus verlaag je die fader tot -100%

Met de master bus bedoel ik, bijvoorbeeld in FL studio de mixer channel genaamd M. Daar waar al je geluiden uiteindelijk op uitkomen. Daar waar normaal gesproken mastering plaatsvindt als je het "in the box" doet.

No problem! Ook ik leer iedere dag weer wat hoor, er komt geen einde aan. Vooral bij mixen komt zoveel kijken. Jij ook een fijne dag
 
Dat is de band die je mono wilt houden, dus verlaag je die fader tot -100%

Hey Rutger, je doet me zoveel plezier met zoveel tijd in me te steken, dank je wel hiervoor.. Maar het rare van de zaak is, als ik band 1 verlaag tot -100%, dan hoor ik écht geen enkel verschil.. Mmm, wat doe ik nou verkeerd ? Again, thnx mate !!
 
Back
Top