Waste Heat

Dit is Techno.

Lekkere groove yo, I liked it.. Vooral dat laatste stuk. De eerste minuut duurde me veel te lang.. Je zou daar de luisteraar kunnen teasen met allerlei duistere geluidjes ofzo.. En je einde natuurlijk, maar daar ging je wellicht nog aan werken.
Met plezier naar geluisterd ! :)
 
Ja duidelijk techno, klinkt lekker hoor! De opbouw en compositie vind ik prima zo, voor mij is die 1e minuut juist goed, lekker om op te dansen. Je weet het goed minimaal te houden (daar schort het bij mij vaak aan, probeer er meestal teveel in te proppen) zonder dat het gaat vervelen, dus :okdan:! Maar het einde is idd wat abrupt en kan nog wat liefde gebruiken 8~. Succes!
 
Niet mijn genre muziek maar dat weerhoud me er niet van om wel te luisteren en te waarderen wat mensen op het forum produceren. Ik vind dat dit wel knap in elkaar gezet is. Ik houd wel heel erg van de baslijntjes en de filter effecten dus daar heb ik enorm van genoten. Ik vind het ook knap hoe je één goed op elkaar afgestemd geluid weet te produceren. Het past gewoon allemaal. Knap gedaan.
 
De eerste minuut duurde me veel te lang..

Ik heb 'm exact getimed en de eerste minuut duurt precies 60 seconden. Daarmee moeten we vaststellen dat de eerste minuut precies lang genoeg is... :P

Sorry, e-Gloomy-nations, ik kon het niet laten... :engel:
 
Back
Top