From here to eternity

Ja, ik vind 'm zelf ook heel mooi, maar je kent me hé, ik denk altijd aan meer variatie.. Maarja, dat is een kwestie van smaak. Verder wil ik nog even kwijt hoe het me opvalt dat je in ieder nummer dat je maakt, meestal zo'n uitgesproken pad ertussen steekt, heeft dat een bedoeling ? Nee yo, goed gedaan ! :)
 
Ja, ik vind 'm zelf ook heel mooi, maar je kent me hé, ik denk altijd aan meer variatie.. Maarja, dat is een kwestie van smaak. Verder wil ik nog even kwijt hoe het me opvalt dat je in ieder nummer dat je maakt, meestal zo'n uitgesproken pad ertussen steekt, heeft dat een bedoeling ? Nee yo, goed gedaan ! :)

Bedankt voor je reactie.
Wat betreft een uitgesproken pad; dat doe ik vermoedelijk toch onbewust iets te veel.
Is niet echt exact mijn bedoeling; maar gebeurd vaak wel tijdens het proces van tracks maken.
 
Dit is nu het vierde of vijfde nummer dat ik achter elkaar luister op het forum en ook deze is geweldig. Het is echt absurd hoeveel talent en vaardigheid hier te vinden is. Ik vind dit ook weer een prachtige track. Ik denk toch echt dat ik de keys maar aan de wilgen moet hangen en een andere hobby moet gaan zoeken. Zit er nog iemand te wachten op een gepunnikte sjaal? :P
Nee hoor, het is juist een enorme stimulans om het werk van anderen te horen en daar weer van te leren. Dus bedankt voor het delen!
 
3ddie

Wat een prachtige reactie om te lezen.
Wel vooral doorgaan met jouw hobby muziek maken hoor :)
Ben zelf ook zeer te spreken over deze track.
In het verleden heb ik weliswaar helaas 'missers' gehad met bepaalde tracks.
Daar is hier gelukkig geen sprake van.
Bedankt voor je reactie.
 
Back
Top