How To Loot Brazil - Boot Licker (Gloomy Remix)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.121
Locatie
België
Hey allemaal,

Mijn laatste WIP is afgewerkt.
Ik heb er veel plezier aan beleefd.
Helaas niet zoveel reacties gehad, dus ik neem aan dat hij goed genoeg is om up te loaden.

Hier is de link, gratis download, zoals altijd :



Ik heb er ook een filmpje bijgemaakt. Deze is hier te bekijken :



Veel kijk - en luisterplezier !

Ah, natuurlijk hierbij ook de originele versie :



Dank allen !! ;)
 
Super goed gedaan man! Mijn kinderen gaan er op uit hun dak!
 
Heeeeyyyy demian, oh dat is fijn om te lezen.. Ja hé, ik vind'm ook één van de betere :) Dank je wel man, ook aan je kids !

Kleine anecdote : ik had eerst de instrumentals afgemaakt, daarna vond ik dat hij nog te leeg klonk, en ben ik op zoek gegaan naar een gepaste vocals op Looperman. En raar maar waar, daar vond ik deze vox enne, die paste PERFECT in mijn nummer, ik heb haast niets moeten knippen en plakken, niets moeten quantizisen, enz.. Alsof die meid dat speciaal had ingezongen voor een track die er zat aan te komen.. Geweldige ervaring. :)

Toppie demian, ben blij ! Thanks !
 
Die vocal zit toch al in het origineel? Ik snap m niet helemaal??? Een matige mix van een matig nummer uiteindelijk
 
Hey Rudy, dank om ff binnen te springen man, een hele eer eigenlijk gezien je aantal berichten :)

Ik snap niet wat jij niet snapt. Ik heb het over te vlotheid van een acapella te implementeren in je track, dat dat zo waanzinnig goed ging in dit nummer..

En ja, smaken verschillen nou eenmaal, er zijn er die dit een heel erg vette track vinden, jij niet, dat is prima toch ?!

Nogmaals bedankt en keep it cool !
 
Ja dat implementeren is niet heel knap als je op looperman kan zien wat de key en bpm is. En het origineel is al niet heel boeiend maar daar kan jij niets aan doen,mischien snap ik dat hele remix gebeuren inderdaad gewoon niet.maar ik zeg ook niet dat je hier mee moet stoppen hoor,volgens mij moet je vooral doorgaan
 
Hey thanks Rudy, gaaf van je ! De key stond er idd bij, maar de bpm week wat af. En raar maar waar, toen ik de acapella hoorde, was ik meteen verkocht. Eigenlijk is het geen remix, maar iets nieuws, met dezelfde zang, geldt dat dan ook als remix ? How to Loot Brazil wou dat namelijk zo betiteld zien. Ik zou geschreven hebben "Gloomy ft. How to Loot Brazil" ;)
 
Back
Top