Nieuwe Electro-track

deathspell

Ouwe rot
Lid sinds
29 juni 2012
Berichten
1.562
Hoi allemaal,

Ik weet dat er hier een aantal mensen op het forum zitten die erg goede electro maken. Omdat ik een tijd geleden ook met een electro-achtig project ben begonnen, wilde ik alvast om wat feedback vragen. Dit is het eerste nummer in dit genre dat ik ooit heb gemaakt en ik vroeg me af of ik een beetje op de goede weg ben - het gaat me niet zozeer om de mix en zo, die is nog heel snel en slordig gedaan. Het gaat me vooral om het arrangement, de structuur, de variatie, dat soort dingen. Om van te leren, dingen om op te letten en om mee te nemen als ik de rest van alle schetsen die ik heb liggen ga uitwerken. Dus brand los en hou je niet in!

Alvast bedankt!
 

Attachments

  • 2019-06-13 00.04.09.mp3
    8,7 MB · Bekeken: 111
** mooie intro
** coole tekst, ze heeft gelijk
** electro bass is heel erg goed
** die pad mag nou wel geautomate worden op sound
** pad houdt op en arpje begint, mooi
** kick mag wat luider
** gebruik wat crahes en reverse crashes door je track
** ook een uplifter en een downlifter zouden niet misstaan.
** dat pielend tegenmelodietje mag wat luider, en ook automaten op effecten..
** Nog een mooie outro aan breien, maar dat wist je al.

Leuke track, veel succes ! :)
 
Thanks,

Je bedoelt dat het geluid van die pad wat meer mag variëren door middel van automation? En wat bedoel je met 'automaten op effecten'?


Heel fijn, jongens, deze input... de rest neem ik gewoon mee.
 
ik ben zeer geen expert in het genre, maar klinkt goed! Wanneer die open hihat erbij komt en er even even een 4/4 vibe in klinkt ook vet, daar mag van mij best wel even wat meer nadruk op. Lekker sfeertje in ieder geval en sounds passen goed bij elkaar. Ook prima gemixt volgens mij :)
 
Heb een keer geluisterd dus ik ga geen dit of dat kon beter doen en is ook geen verwijt naar de mensen die het hier wel doen:halleluja
wat ik wel ga zegen is dat ik vind dat je op de zeer zeer zeer en doe maar nog een zeer goeie weg bent ;)

ja ik ben elektro liefhebber
er zit trouwens een geluid in die me aan een ander beestig goed elektro nummer doet denken.
kben al benieuwd naar u andere nummers van u elektro project
 
Geen kenner van het genre dus ik waag me niet aan uitspraken daarover, kom alleen even melden dat ik het een heel gave track vind. Knap gedaan.
 
Ik vind het een lekker trackje hoor! Ik vind juist het feit dat er zo weinig effecten en automation gebruikt is dat de track lekker oldschool klinkt! Dikke like!!
 
Okee, ehm... zo'n positieve feedback had ik echt niet verwacht. Dank jullie wel - voor het luisteren en voor de positieve woorden.

Als iemand nog tips heeft, laat het vooral weten!

:)
 
Klinkt heel goed,het tweede deel als idd die hh erbij is maakt hem af,dus ik zou ff minimaal sleutelen het deel ervoor door toevoeging van erg op background close/ohat combi groove (iets simpel heel weinig) om de 'leegten' op te vullen
 
Ik vind de structuur, het arrangement en de variatie goed in deze track.
Voor zover ik een mening mag hebben vind ik zeker dat je op de goede weg bent.
 
Back
Top