[Ambient] darkQ - Retro Mellow Love (working title)

Heerlijke track met een geweldige opbouw. Ik heb ervan genoten en het is inderdaad ontspannend. Voor mijn gevoel duurde de track veel langer dan vier minuten. Dat bedoel ik niet onaardig als "het leek een eeuwigheid te duren" maar in de zin dat ik dus echt een ontspanningsmoment had. Knap gedaan... als dit soort werk op jouw HDD ligt te slapen zou ik eens met een wekker door al je directories gaan op zoek naar dit soort pareltjes :P
 
Heerlijke track met een geweldige opbouw. Ik heb ervan genoten en het is inderdaad ontspannend. Voor mijn gevoel duurde de track veel langer dan vier minuten. Dat bedoel ik niet onaardig als "het leek een eeuwigheid te duren" maar in de zin dat ik dus echt een ontspanningsmoment had. Knap gedaan... als dit soort werk op jouw HDD ligt te slapen zou ik eens met een wekker door al je directories gaan op zoek naar dit soort pareltjes :P

Eerst en vooral : Bedankt voor de comments allemaal.

Nu er ligt inderdaad vanalles te slapen op mijn schijf en ik ben zelf een beetje aan het onderzoeken hoe ik het een en ander eventueel in 1 of andere deftige release kan brengen. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik dit best aanpak in 2019 (ipv in 1999).
Ik ben ook vrij chaotisch en eclectisch en geinteresseerd in verschillende stijlen wat je mss merkt op mijn soundcloud.

Enfin als ik een album ofzo release ergens, zal ik dit zeker hier melden... tips zijn zeker ook welkom ;)
 
Back
Top