Synthwave achtig

Bahamut

yip yip
Lid sinds
28 mei 2002
Berichten
3.291
Locatie
Nijmegen
Hallo allemaal.
M'n eerste stukkies op synthforum in welgeteld 13 jaar. :)
Niet dat ik muziek maken niet meer leuk vond, maar 't stond net ff wat minder hoog op de agenda tussen de andere interesses.
En onlangs begon t toch weer te kriebelen. Als ik maar de tijd en rust weet te vinden, blijft t toch wel erg leuk.
Dus hierbij een tweetal cheesy, synthwave achtige trackjes. Feedback welkom!

https://soundcloud.com/user-325743746/bahamut-elsewhere
https://soundcloud.com/user-325743746/bahamut-neon-cortex
 
Wel om 13 jaar aan deze nummers te sleutelen,een welgemeend compliment:-).
 
Ik weet niet wat die andere interessen precies behelzen maar houd daar eens heel snel mee op!! Dit is prachtig! Post op eventuele andere forumpjes maar dat je de komende 13 jaar hier zit :-)
Bedankt voor het delen en ik hoop dat je tijd en inspiratie vind om meer muziek te maken (naast eventuele andere bezigheden :-P)...

Misschien heb je er al mee gespeeld maar ik zou even proberen of het stuk veel kracht verliest als je de kick een beetje terug schroeft. Voor mijn gehoor overheerst dat heel erg...
 
Hartelijk dank!! Wil hier zeker mee verder gaan.

Op de Soundcloud staan daarnaast nog wat oudere stukkies, uit de tijd dat ik hier ook actief was (die zijn voornamelijk of geheel met een Roland XP-80 gemaakt).

3ddie: Wat die andere interesses betreft, heb ik 't niet helemaal goed omschreven. In de tussentijd ben ik namelijk ook veel met muziek bezig geweest (alleen niet zelf maken). Ben volledig in de klassieke muziek gedoken, heel veel luisteren, lezen, internet forums, beetje (digitale) piano spelen ... elektronische muziek én klassiek zijn nu mijn favoriete genres... ach ja, het is eindeloos!
 
Mooie track die eerste,speel de lead in met een andere meer synth klinkende sound en de track zal beter zijn.
 
Ik vind ze gewoon top. Lekkere eigthies drumklanken (TR707?), mooie leadgeluiden, zwoele pads ... en dan de beginsequence van Neon Cortex ... gewoon super. Maar ja ... ik ken je al van vroeger en ik denk dat we misschien wel generatiegenoten zijn. Misschien beïnvloed dat de smaak ook wel. In ieder geval fijn dat je opnieuw de toetsten weer hebt opgepakt. Hopelijk horen we nog veel meer van je :okdan:

:doei:
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top