Roland V-synth GT improvisatie

Emanuel23

Ouwe rot
Lid sinds
22 mei 2010
Berichten
734
Locatie
Gent, België
https://youtu.be/wI8TELMtDIo

Rauwe opname, geen editing, geen plugins, gewoon fun en spelen.

Ik had m'n GT te koop gezet, wou een demo opname maken van de synth voor een klant in Amerika, je weet wel, tonen dat alles goed werkt .. en nu kan ik er geen afscheid van nemen natuurlijk.
 
De VSynth en VSynth GT zijn inderdaad prachtige, ondergewaardeerde machines. Knap hoe je zo'n lang stuk zo maar uit je mouw schudt. Ik zou hem ook niet weg doen ... maar ja ... wie ben ik natuurlijk ;).

:doei:
 
Thanks jonges, leuk om lezen. Ik kan niet anders dan hem te houden nu idd ^_^
 
Mooi geïmproviseerd man. Ik ben zelf ook eigenaar geweest van de V-synth XT, gekocht voor 2000 euro, 2 jaar later verkocht voor 1000 euro.. Bijna nooit gebruikt omdat ik de interface veel te moeilijk vond. Dat is haast Wiskunde zeg :)
 
Te gek! Lekker wegzweven. Heerlijk mysterieus en atmosferisch. Je kunt goed merken dat je dit instrument beheerst.
Die flute sound en de sfeer die het oproept, deed me overigens aan Robert Rich denken, een van mijn ambient helden.
Ben heel benieuwd hoe jouw muziek klinkt als je echt iets gaat uitwerken!
 
Dank aan iedereen voor de mooie commentaren!

Ik ga dit in een compositie omzetten vroeg of laat Bahamut, je hoort er nog van.

Ja idd, de interface van de V-synth vind ik ook niet simpel.
 
Moeilijk gaat ook :engel: ... en ik denk wel dat jij meer dan voldoende bagage aan boord hebt om complexere interfaces aan te kunnen. Deze improvisatie is daar het perfecte bewijs van :okdan:


:doei:

Danny

Merci Danny!!
 
Back
Top