Boog! oooh yeah!

flyweight

Spice up your life with FM and Feedback
Lid sinds
10 november 2010
Berichten
11.027
Locatie
HybriDe L!Fe
Vandaag mijn Boog en Prologue 16 binnen. De Prologue alleen wat presets gebladerd verder klinkt erg lekker maar de Boog omg!
2 patches gemaakt en een beatje gedrumt.
Vind wel dat de Boog moeilijk te tunen is. Snap niet dat mensen de grote knoppen verwissend voor de filters.
boog.mp3
 

Attachments

  • boog.mp3
    6,7 MB · Bekeken: 86
Hmm idd bij mij doet die het ook niet boog.mp3
 

Attachments

  • image_130001.mp3
    6,7 MB · Bekeken: 183
Laatst gewijzigd:
Ja, ik heb kunnen luisteren.. leuke drumpartijen (mochten wel iets meer afwisseling hebben), de bass vind ik mega, de lead melody mocht wat geautomate worden met een andere synth.. Voor de rest, kort maar leuk. Succes met je speeltjes ;)
 
Hey bedankt voor het luisteren. Die beat heb ik zelf gedrumt en heb een minimale kit. Hihat snare kick en ride. Moet dus wat oefenen ben net begonnen :)
het was meer ter demonstratie van de behringer model d. Ik kan nouwlijks geloven hoe vet dat ding is en hoe cheap.
hier nog iets met de boog. Bekijk bijlage boog2.mp3
 
Klinkt heel lekker (boog2 met name) en heel veel plezier met je nieuwe arsenaal aan auditief geweld.
 
Ja erg vet ding. Gewoon heel veel sweetspots. Lekker driften en diepe bassen. Wil er serieus 1 of 2 bij kopen.
wat bedoel je met gelockte osc's (geen pw mod?) ? Nou ja er zijn wel wat mods. Individueel cv in, cv out, sync

Die drum kan je zo krijgen.losse sporen of gewoon 1x stereo?
 
Oh cool stuur maar door die loop als dat kan.
Uuhm losse geluiden ?, nee wel tof dat het kan.
En ook nog in stereo ?, zit er verschil tussen de 2 kanalen ?
Anders maak maar mono gemixt thnx.

Ze brengen nog te veel uit, gelijk 3 x boog ?, koop liever alles, of van alles 3 natuurlijk ?
 
Leuke tracks heb je gemaakt!
Ik moet zeggen dat de bas en drums wat meer m'n aandacht trokken dan de Boog, misschien omdat er niet echt een flinke lead solo in zit?
Ik wil je wel even een compliment maken over je drumwerk want als je pas begonnen bent dan klinkt het toch al lekker en je bass in track 1 vind ik top.
Trouwens; al is je drumwerk nog eenvoudig misschien; ik vind de sound op track 1 wel heel goed klinken in je mix, lekker!
Een simpele kit is misschien wel goed want juist daardoor is het makkelijker om wat creatief met je drums te worden, beperking is wat dat betreft juist goed lijkt me.
Ik weet niet of je Han Bennink kent, die wist met elke beperking er wel wat van te maken; https://www.youtube.com/watch?v=qB1CNSvx8gs
 
Hey Willem, bedankt! Heb Han gechecked echt vet! Wat een legend.
ja idd mij drums zijn simpel moet wat meer oefenen. Maar man o man wat een sound mogelijkheden heeft een akkoestische kit.
 
Back
Top