Snowman in July

Marc

Ouwe rot
Lid sinds
28 april 2004
Berichten
1.297
Nieuwe release op Bandcamp geplaatst met zo'n 12 á 13 Elektron Digitone/Digitakt combinatie jammetjes.
Met nog een klein snufje Empress Effects Zoia over de Digitone en roeren maar..

Het 12/13 gangen gerecht is hier te proeven:

https://rephazer.bandcamp.com/album/snowman-in-july

Voor de visuele mensen heb ik hier ook alvast een voorgerecht:

 
Wow Marc! Prachtige track! Heel mooie fit met het beeld ook. Hats off dude.
 
Daaayummmm!! De rest van het album!! Wat een schoonheid!
 
Wow Marc! Prachtige track! Heel mooie fit met het beeld ook. Hats off dude.
Daaayummmm!! De rest van het album!! Wat een schoonheid!

Haha tof om te lezen dat het je smaakt en de moeite hebt genomen tot het toetje te blijven :okdan:
Ik zal je via PM een promo-code toesturen, zodat je hem kan downloaden ;)

Nog een paar gerechtjes:



 
Ik heb al deze nummers op Bandcamp beluisterd, en inderdaad dit is HEERLIJKE muziek. Zeer goed gedaan Marc ! Proficiat en veel succes met de verkoop. Gloomy. ;)
 
Haha tof om te lezen dat het je smaakt en de moeite hebt genomen tot het toetje te blijven :okdan:
Ik zal je via PM een promo-code toesturen, zodat je hem kan downloaden ;)

Nog een paar gerechtjes:





Thanks, super attent! Ik heb heel de dag geluisterd naar je muziek, en wil nog steeds MEER! Dat doe je echt heel knap!
 
Ik heb al deze nummers op Bandcamp beluisterd, en inderdaad dit is HEERLIJKE muziek. Zeer goed gedaan Marc ! Proficiat en veel succes met de verkoop. Gloomy. ;)

Dank voor het luisteren Gloomy en ben blij dat het in de smaak valt bij je :)

Thanks, super attent! Ik heb heel de dag geluisterd naar je muziek, en wil nog steeds MEER! Dat doe je echt heel knap!

:okdan: Goed om te lezen
 
Nog eentje, voordat we aan het toetje gaan beginnen, waarna het draadje mag wegzakken in het muzikale riool.. Het moet er toch ook weer uit al die heerlijkheden..

 
Sorry dat je zo weinig luisteraars en feedback hebt. Ik vond 'm thans goed, niet uitstekend, maar ik heb twee keer geluisterd, hij is gewoonweg goed.. Filmpje is ook wel grappig, zo zou het in werkelijkheid moeten gaan :)
 
Het draadje weer gevonden. Die laatste track. Bijna tranen in mijn ogen, zo mooi!
 
Ik heb de tracks maar 'ns afgeluisterd maar je zet mooie sferen neer wat mij betreft.
Goede opbouw en fijne balans tussen rustig en dynamisch.
Ook echt een meerwaarde zo onder de clips moet ik zeggen.
Wens je succes met je muziek!
 
Wat een lekkere muziek en heerlijke sound! Elke track heeft een unieke sfeer.
Psycho City en The Sunshine Makers zijn hier favoriet. Die laatste is gewoonweg geniaal. Die baslijn!
Ga jij je 's gauw bij een label aanmelden, of release je je muziek liever zelf?
 
Laatst gewijzigd:
Sorry dat je zo weinig luisteraars en feedback hebt. Ik vond 'm thans goed, niet uitstekend, maar ik heb twee keer geluisterd, hij is gewoonweg goed.. Filmpje is ook wel grappig, zo zou het in werkelijkheid moeten gaan :)

Gloomy wederom bedankt!


:)

Het draadje weer gevonden. Die laatste track. Bijna tranen in mijn ogen, zo mooi!

Ik ben blij dat het je nog steeds bevalt en goed om te lezen! Bedoel je trouwens de laatste track van het album?

Ik heb de tracks maar 'ns afgeluisterd maar je zet mooie sferen neer wat mij betreft.
Goede opbouw en fijne balans tussen rustig en dynamisch.
Ook echt een meerwaarde zo onder de clips moet ik zeggen.
Wens je succes met je muziek!

Veel dank voor het luisteren en de reactie! Ben ook blij het visuele meerwaarde geeft, want zo probeer ik het ook neer te zetten.

Wat een lekkere muziek en heerlijke sound! Elke track heeft een unieke sfeer.
Psycho City en The Sunshine Makers zijn hier favoriet. Die laatste is gewoonweg geniaal. Die baslijn!
Ga jij je 's gauw bij een label aanmelden, of release je je muziek liever zelf?

Haha super bedankt! Tsja ik heb wel eens wat pogingen gedaan bij wat grote en kleine labels.. Van de grote nooit reactie en de kleine vaak geen interesse, vandaar dat ik het zelf maar ben gaan releasen en vind dat geen probleem, maar sta er zeker voor open gedoe (promotie enz.) uit handen te geven haha
 
Ter afsluiting een klein toetje



Album zal 19 juli verkrijgbaar zijn via de bekende streaming diensten.
Ik wens een ieder verder een fijne synth-zomer toe! :okdan:

Dank voor het luisteren en de reacties.
 
So hey, is die goed zeg !! Ik betrap me er wel op dat ik zodanig inging op het filmpje, dat ik "soms" vergat te luisteren.. Maar ik vind beiden heel erg goed, zowel de muziek als de video.. Veel succes met de verkoop van je nieuwe album, hou ons op de hoogte ajw. Cheers, Gloomy.
 
Hé Gloomy wederom bedankt man! En zal geen bestseller worden hoor, maar daar doe ik het ook niet voor verder.
Muziek is en blijft voorlopig voor mij gewoon een hobby naast de fulltime job/gezin
 
Back
Top