Minimale met een melodie

Hover Maar dan wel heel ver weg. Mooie song trouwens die van Interstellar. Moet maar weer eens de film gaan herzien

3ddie Thanks!

e-Gloomy-nations Daar zit ik ook al een tijdje aan te denken. Maar eerst een boek schrijven. Hoop volgend jaar hier wat meer tijd voor te hebben. Geeft de luisteraar iets te doen tijdens het luisteren. Heb je misschien een tip voor software die ik hiervoor zou kunnen gebruiken? Ben namelijk ook opzoek om m'n online course mee te gaan bewerken. Knippen en plakken van video, en geluid er onder zetten, dat is wat ik zoek.
 
Heb je misschien een tip voor software die ik hiervoor zou kunnen gebruiken? Ben namelijk ook opzoek om m'n online course mee te gaan bewerken. Knippen en plakken van video, en geluid er onder zetten, dat is wat ik zoek.

Ook al in het discount topic voorbij gekomen... maar VEGAS 15 PRO is voor $25 te hebben (met een hele bundle aan andere software). Ik heb goede verhalen hierover gehoord maar ken het niet zelf. Je hebt nog 6 dagen de tijd voor deze aanbieding. https://www.humblebundle.com/softwa...medium=product_tile&hmb_campaign=tile_index_3

Versie 16 is inmiddels uit maar ja.. het is niet voor niets dat je deze nu voor een habbekrats kunt kopen.
 
Knap hoe je de baslijn zo subtiel hebt weten te laten. Toffe track. Goed gemixed, goede vibe.
 
SB-SIX Ja, moet eerlijk zijn dat ik deze kick altijd standaard gebruik voor bijna al mn nummers. Het is een goed klinkende kick.

Bedankt voor het luisteren. Mix nu sinds een jaar op een van de meest goedkopen 2.1 speaker die ik hier in India heb kunnen vinden, en werkt het beste voor mij.
 
Back
Top