Gloomy - Zombie / Neuro Dance

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.121
Locatie
België
Gloomy zijn Zombie-wipje is af. Jullie kunnen het "filmpje" ook best eens bekijken :



of gratis downloaden via Soundcloud :



Veel kijk, luisterplezier en alvast bedankt. :)
 
Zo, dan lanceer je een track hier in't forum en krijg je pas een paar dagen later een reactie.. :-S
Heb 'm geluisterd! Ik neem aan dat ook je eigen vocalen erin zitten?

Over de geluidskwaliteit kan ik niets zeggen want ik luister nu over goedkope logitecs :-)
 
>> En toen liep het synthforum vast tijdens het typen van mijn berichtje... <<

Wat ik nog wilde toevoegen is dat ik gelukkig geen tv-aansluiting heb, maar wel uren kan rondhangen op het internet..
Al is dat iets interactiever dan op de bank hangen.

:biertje:
 
Hey Bohemen, dank je wel voor 't eerste feedbackje.. Ja hoor, dit is mijn stem.. Nee yo, ik veroordeel niemand, want ik zit ook 24/7 online.. Maar doelloos zappen of surfen is voor mijn part des duivels, het doet je meer kwaad dan goed, en houdt je weg van de dingen die daadwerkelijk zouden moeten tellen. Thanks makkertje ! :)
 
Doelloos bezig zijn heeft zo nu en dan best wat..
Ik wissel mijn serieuze internetbezigheden graag af met wat vermaak.. :-)

:biertje:
 
Ach, als alles nut zou hebben, was de mens ook niet ontstaan.. :-)

:koffie:
 
nice kreeg er wel geen zombie gevoel van integendeel zit hier te shaken in mijn stoel ;)
 
Nice work Gloomy! Fuck de beeldbuismantra.:D

Gloomy will not be televised...:)
 
Ach, als alles nut zou hebben, was de mens ook niet ontstaan.. :-)

:koffie:

Haha, ik heb hier lang over nagedacht.. Dus beweer je onrechtstreeks dat dieren bvb niet bestaan ?
 
nice kreeg er wel geen zombie gevoel van integendeel zit hier te shaken in mijn stoel ;)

Hey Kenneth, hoe leuk man, dank je wel, doet me zeer deugd om te lezen.. missie geslaagd :)
 
Nice work Gloomy! Fuck de beeldbuismantra.:D

Gloomy will not be televised...:)

Haha, coooool Rezix, dank je wel voor je heerlijke feed man, doet me veel plezier. ;)
 
Tof intro.
Vanaf 2.05 gaat het echt lekker los.
En wat een heerlijke leads ook!!
De videoclip is echt zeer treffend ook.

Beste Robi, dank je voor je eeuwige steun ! Niet alleen voor mij, maar voor heel dit sunforum !! Mooie commentaar, thanks man !! :)
 
Ik heb de Soundcloud versie beluisterd, om meer gericht op de muziek zelf te kunnen luisteren en niet door beelden afgeleid te raken. Ik vind deze te gek, echt een vette track, en het klinkt ook erg professioneel als productie. Goed in elkaar gezet en lekker afwisselend!
 
Haha, ik heb hier lang over nagedacht.. Dus beweer je onrechtstreeks dat dieren bvb niet bestaan ?

De mens is gewoon een dier met wat meer hersens.. Misschien zijn we een grapje van onze schepper?
Maareh, ik raak wat off-topic.. :-)

:W
 
leuke track,complex maar zit goed in mekaar,zit veel werk in hoor ik.
 
Ik heb de Soundcloud versie beluisterd, om meer gericht op de muziek zelf te kunnen luisteren en niet door beelden afgeleid te raken. Ik vind deze te gek, echt een vette track, en het klinkt ook erg professioneel als productie. Goed in elkaar gezet en lekker afwisselend!

Mooie feedback, beste Funkaholic ! Hartelijk bedankt hiervoor. Ik zit nu even met een writers block, maar ik heb nog een aantal WIP'jes liggen die ik ga uploaden. Genieten van de buitenlucht nu :)
 
Back
Top