Remix: djtt - Northdunes

djtt

Big stupid grin
Lid sinds
24 april 2005
Berichten
972
Locatie
Amersfoort
Hoi,

ben al een tijdje bezig met onderstaande remix. Ben benieuwd wat jullie so far ervan vinden.

feedback op zowel het arrangement als de mix is zeer gewenst!

thx alvast!

 
Ik vind hem super vet, maar toen ik Aha hoorde schrok ik wel even, wat een contrast zeg, wel bijzonder origineel.. Wat betreft de mix, weet je dat ie heel erg dof klinkt ? Wat meer highs zou je track ten goede komen, veel succes man.. Haha, en grappig, die grijns op je gezicht :)
 
Cool, dit is precies het effect wat ik voor ogen heb, de AHA track zit in de gehele track verweven, van begin tot eind. Maar pas echt in de break merk je waar het vandaan komt! Ik had zelf ook al het idee dat ie redelijk dof klinkt, daar ga ik nog wat aan doen. Heb nogal rigoureus zitten snijden in de AHA samples. Daar kan ik nog wel winst behalen denk ik. En mijn grijns, tsja, ik vind het wel een coole foto! :) Thx voor je commentaar man!
 
Heel eerlijk vind ik het helemaal niks.Sorry, ik weet hoeveel tijd erin gaat zitten maar ik voel de hele samenhang niet met aha nummer en de rest .Qua mixen valt er nog wel wat tehalen ...tis idd een beetje dof...mist misschien wat mids en high?Ook mag het wat meer als een geheel klinken ....wat glue in de mix.
 
Thx voor je feedback! Wat zou jij aanpassen aan de samenhang dan, hoe zou jij dit uitvoeren? Daar ben ik wel benieuwd naar.
 
het geheel is idd wat dof, verder leuk concet.
Zelf zou er een nog iets van een lead indoen om het geheel wat spannender te maken, of evt een vocaal.
En ja er gaat verdomd veel tijd inzitten:p

anyway goodluck!
 
Als je het stuk bij 0;44 uitwerkt hebt je best een dikke plaat, het gebeuren erna klinkt niet echt helaas. Heel statisch. En idd doffe mix, omdat er veel te veel gebeurd en wat er gebeurd slecht is gemixed. De lead/synth die er bij 0:55 inkomt is echt heel slecht gemixed. Stel je wil die er echt in houden, mix hem beter en maak hem niet zo statisch.
 
Meh! Het uitwerken van de track gaat even op zich laten wachten. De voeding van 1 van mijn KRK's is kaput. Deze eerst maar eens proberen te fixen. Ik vermoed dat de bruggelijkrichter ermee uit gescheden. Deze en de elco's maar vervangen... Fingers crossed.
 
Whoop whoop! Speaker is gefixt, back up and running! Mix heb ik aangepast, daarnaast het deel voor de main break aangepast zodat dit minder eentonig/lang duurt. Ben benieuwd naar jullie feedback!

https://soundcloud.com/djttster/djtt-northdunes
 
Thx man!
 
Back
Top