Nieuwe gemasterde tracks Dr. Evil

Shiiit...ik had hier hele hoop tekst in getypt en woeps weg.

Naja , vette track Evil .

Enige tip....je beat wat meer rust in brengen....laat het de diesel zijn van de song.....de driving force..dus niet teveel of moeilijk gaan varieeren...
Verder niks dan goed over je master.
Wat ik doe is een track naar mijn smaak masteren ....that's all8)


oh ja de song




Order vs anarchy..... :maffia:
 
Ola...gave tracks Evil! Lekker gevarieerd. Blijf vooral zo doorgaan met je sound.
Zulke producers vind je niet heel veel die lekker eigenwijs op zijn/haar manier muziek maken en online zetten omdat ze zelf leuk vinden wat ze doen, respect!
Eervol om je muziek te mogen afwerken :halleluja

Wat ik doe is een track naar mijn smaak masteren ....that's all
Ik begrijp geloof ik niet goed wat je hiermee bedoeld.
 
Ik heb ze allemaal geluisterd, met veel interesse.. Zeer bijzonder en inventief allemaal.. 1 opmerking : Slow Coma duurde me wat lang.. Voor de rest niets dan goeds.. Keep it up dude, en probz aan 1NC1N ook ! :)
 
Los van het feit dat ik niet veel begrijp van wat je zegt ben ik toch wel benieuwd hoe je deze nieuwe master gedaan hebt ? Met een mp3 of …. :D

Ik begrijp mijzelf ook vaak niet:D
Je track heb ik gewoon gedownload via zo een soundclouder downloader website natuurlijk.:engel:
 
Originally posted by just a dude View Post
Wat ik doe is een track naar mijn smaak masteren ....that's all



Ik begrijp geloof ik niet goed wat je hiermee bedoeld.


Wat begrijp je niet?
Mijn smaak is een bepaalde sound.Begrijp je het nu?
Anders luister es goed naar jouw master en die van mij .....misschien begrijp je het dan.
:doei:
 
ehm en daar is alles mee gezegd en geschreven! Over and out!

zucht ...weetje als je lekker op amateur nivo wil blijven prima....wil je meedoen met de grote jongens zul je echt vooral je mixing en mastering op een hoger nivo moeten gaan brengen.over en uit....:doei:
 
Zeer proffesioneel ja een mp3 remasteren , manmanman, ik beleef tenminste plezier aan mijn muziek ... , liever klein en fijn!

lol ga je nu echt zeiken om een mp3 remaster die diende als vb? Heb je echt geluisterd naar mijn mastered versie ...bedoel echt?Vanaf het eerste moment kom je met een ik weet het allemaal beter houding/attitude wat al zeer irri en kinderlijk is.
Feit dat ik de tijd heb genomen om je track met liefde teremasteren zou een klein bedankje waard zijn....nee jij kiest arrogantie ....
KLopt je hebt er niet om gevreaagd dus je moet helemaal niks.
Maar je houding is die van een kleuter.
 
Dit:
Verder niks dan goed over je master.
is niet echt in samenspraak met dit:
zucht ...weetje als je lekker op amateur nivo wil blijven prima....wil je meedoen met de grote jongens zul je echt vooral je mixing en mastering op een hoger nivo moeten gaan brengen.over en uit...


Dit topic gaat over de mastering die 1NC1N voor Evil303 heeft gedaan, niemand heeft gevraagd om een "remaster".
Als je vind dat het beter kan, kun je ook persoonlijk contact op nemen met Evil303 om jouw mastering diensten aan te bieden.

Wat je nu hebt gedaan is op alle fronten fout.

Ten eerste heb je een track gedownload die op Soundcloud staat zonder downloadknop.
Dat dat kan via een andere site betekend niet dat het dan ineens ok is, je had ook gewoon ff om de mix kunnen vragen.

Ten tweede heb je een bewerkte versie daarvan weer geupload op een openbaar toegankelijke site.
Dit recht heb je niet en voor zover ik begrijp heeft Evil303 jou dat recht ook niet gegeven.

En daar wil je een bedankje voor? :?


EviL303
Wat je maakt is niet helemaal mijn ding, maar ik vind dat er erg toffe tracks tussen zitten!
En prima mastering ook van 1NC1N.
Daarnaast vind ik het erg leuk om te zien dat er mensen zijn die regelmatig dingen uploaden, plezier maken, en niet bang zijn voor commentaar.

Het niveau van je mixen is ook prima, daar is goed mee te werken. :okdan:
Wilde t toch even gezegd hebben...
 
Dit:

is niet echt in samenspraak met dit:



Dit topic gaat over de mastering die 1NC1N voor Evil303 heeft gedaan, niemand heeft gevraagd om een "remaster".
Als je vind dat het beter kan, kun je ook persoonlijk contact op nemen met Evil303 om jouw mastering diensten aan te bieden.

Wat je nu hebt gedaan is op alle fronten fout.

Ten eerste heb je een track gedownload die op Soundcloud staat zonder downloadknop.
Dat dat kan via een andere site betekend niet dat het dan ineens ok is, je had ook gewoon ff om de mix kunnen vragen.

Ten tweede heb je een bewerkte versie daarvan weer geupload op een openbaar toegankelijke site.
Dit recht heb je niet en voor zover ik begrijp heeft Evil303 jou dat recht ook niet gegeven.

En daar wil je een bedankje voor? :?


EviL303
Wat je maakt is niet helemaal mijn ding, maar ik vind dat er erg toffe tracks tussen zitten!
En prima mastering ook van 1NC1N.
Daarnaast vind ik het erg leuk om te zien dat er mensen zijn die regelmatig dingen uploaden, plezier maken, en niet bang zijn voor commentaar.

Het niveau van je mixen is ook prima, daar is goed mee te werken. :okdan:
Wilde t toch even gezegd hebben...

ZZZZZZZZZZZZZZZZ...GOZERRRRR in welke tijd leef jij?
Maar 1 ding doe ik graag ...de remaster weg halen.
Laterrrrrrrrrrrrrrrrr
 
Dit:

is niet echt in samenspraak met dit:



Dit topic gaat over de mastering die 1NC1N voor Evil303 heeft gedaan, niemand heeft gevraagd om een "remaster".
Als je vind dat het beter kan, kun je ook persoonlijk contact op nemen met Evil303 om jouw mastering diensten aan te bieden.

Wat je nu hebt gedaan is op alle fronten fout.

Ten eerste heb je een track gedownload die op Soundcloud staat zonder downloadknop.
Dat dat kan via een andere site betekend niet dat het dan ineens ok is, je had ook gewoon ff om de mix kunnen vragen.

Ten tweede heb je een bewerkte versie daarvan weer geupload op een openbaar toegankelijke site.
Dit recht heb je niet en voor zover ik begrijp heeft Evil303 jou dat recht ook niet gegeven.

En daar wil je een bedankje voor? :?


EviL303
Wat je maakt is niet helemaal mijn ding, maar ik vind dat er erg toffe tracks tussen zitten!
En prima mastering ook van 1NC1N.
Daarnaast vind ik het erg leuk om te zien dat er mensen zijn die regelmatig dingen uploaden, plezier maken, en niet bang zijn voor commentaar.

Het niveau van je mixen is ook prima, daar is goed mee te werken. :okdan:
Wilde t toch even gezegd hebben...

Bedankt voor de uitgebreide reactie , hij kon gewoon de track downloaden op soundcloud :p , en bedankt voor hetgeen je daar schrijft , ik had de energie NIET om er nog normaal op te reageren, heheh! En terug bedankt voor het luisteren , ik kan begrijpen dat het niet iedereen zijn ding is , en maar goed ook…

En just a dude , heel erg bedankt om mijn topic levendig te houden en zo nog wat extra luisteraars aan te trekken :D

Zo genoeg bedankingen :p
 
Blijkbaar leef ik onder een steen, dat zelfs hier op dit forum waar (dacht ik) mensen dezelfde passie delen helemaal los gaan.
Persoonlijk ben ik echt heel erg tegen discussies voeren op social media, maar just a dude...ik vind jou erg onbeschoft dat je niet eens het respect hebt om andere kunstenaars in zijn/haar waarde te laten op de eerste plaats met jou gedrag, maar aan de andere kant inderdaad Evil303, it keep things alive around here!
Ten tweede vraag ik jou oprecht om uitleg omdat ik serieus iets niet begreep en ik krijg als eerste een kinderachtige reactie van jou. Tuurlijk mag je jou mening delen, maar doe dat ff lekker op een volwassen manier ofzo.
Plus het feit dat jij je irriteert aan wat jij vindt hoe Evil303 op jou overkomt zegt meer over jou dat jij in een hele grote spiegel aan het kijken bent :beard:.

Succes met je liefde voor muziek en alles wat daarbij mag horen :doei:.
 
Back
Top