Always Available - Feat. Melanie; Digitakt, MicroFreak

Hij is wel erg profesioneel, maar helaas is dit totaal niet mijn soort muziek.. Ik heb het meer voor uplifting tracks, hier word ik depressief en zenuwachtig van, sorry man. :o:
 
Heb ik nou een ander nummer gefeedbacked ? Ik vind deze helemaal niet deprimerend, en ik krijg er niet op mijn zenuwen van.. En hij is redelijk uplifting toch ? Weird hoor.. Wat ik professioneel aan deze track vind : de algemene sound, de groove, de opbouw, de keuze van de instrumenten.. misschien staat de vocal bij momenten iets te luid, maar dan versta je wellicht niet meer wat ze zingt. Altijd moeilijk, vocalen mixen.. Alleszins, zo slecht is ie niet, integendeel.. mmm, echt weird :?
 
Leuk gedaan, maar ik miste n'een groove... Dat instrumentaal stuk rond 2 uur zou echt wat meer 'flow'/'swing' kunnen gebruiken.
ik zou nog wat werk steken in de bass lijn.
Ciao, ToAd
 
Met Big Ear eens....de drum sectie is een beetje zenuwe gedoe..terwijl de track en stem heerlijk relaxed zijn samen met de synth.

De beat bij minuut 2:45 t/m 2:50 bv is lekker en laat die gewoon door lopen met af en toe een cymbal splash of snare rofl er in, dat houd de flow lekker erin.

Voor de rest voel ik wel de laidback vibe.:okdan:
 
Back
Top