Gloomy - Dig Deeper (Dark Techno)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.113
Locatie
België
Hé lieve luitjes,

De WIP is voltooid. :)

8e nummer van mijn nieuwe album "Abolition". Afgewerkt met de hulp van enkele vrienden op verschillende fora. Over hoe het goed het zou zijn om dieper in Gloomy's / Gloomer's tracktitels te graven. Je kunt Google gebruiken en je zult versteld staan van wat je zult vinden .. 600+ titels. (hij is 15 jaar bezig met het maken van een muziekboek.) Hij zet je op de goede weg. Laat One u begeleiden. Succes !

Bekijk mijn blog @ messagefromone.blog

GRATIS DOWNLOAD !!





Alvast bedankt, hoop dat jullie het leuk vinden !! :-)

Gloomy.
 
Klinkt lekker op mijn stereo! Ik hoop dat mijn benedenbuurvrouw het ook leuk vond.. :-)
Succes gewenst met de blog, ziet er leuk uit!

:biertje:
 
Hey Bohomen, wat een leuke en vermakelijke commentaar gast, geweldig van je.. Dank je wel, ben heel blij dat JIJ hem goed vindt :)

Ook alvast dank aan Robi, want hij heeft al geluisterd en gereageerd, dank je Jeroen ;)
 
Alhoewel ik Google tot mijn vrienden reken, beloof ik niet dat ik vanavond nog 600 plus tracks ga luisteren. Maar deze heb ik even beluisterd en hij klinkt weer fenomenaal zoals ik gewend ben van e-Glloomy-nations!
 
hoi Gloomy,

Je bent weer erg goed bezig geweest.
Vond deze track al erg tof en het eindresultaat mag er helemaal zijn!

Heerlijk, beste Robi, dank je wel makker.. tof van je ! :)
 
Alhoewel ik Google tot mijn vrienden reken, beloof ik niet dat ik vanavond nog 600 plus tracks ga luisteren. Maar deze heb ik even beluisterd en hij klinkt weer fenomenaal zoals ik gewend ben van e-Glloomy-nations!

Fenomenaal ? Jij bent fenomenaal Dilago, beste kerel.. En nee hoor, je moet niet naar 600+ liedjes luisteren van Gloomer, maar voor mensen die in mijn spoor willen treden, moeten ze gewoon maar kijken naar de track titels.. normaal gezien zit er een structuur in die je leidt naar een soort van Kosmische Waarheid.. allez, ttz richting Waarheid.. Ik doe al mijn hele leven onderzoeksjournalistiek naar "onverklaarbare dingen", en ik denk dat ik zowat op alles een antwoord weet.

Weet je wat, test mij.. stel een vraag, en ik zal je erop proberen te antwoorden.. ;)

Bedankt makker voor de prachtige feedback ! :)
 
Back
Top