En wat vinden jullie hiervan?

hmmm tiesto, montana & storm - bleckentrommel :D

t swingt wel lekker door die hevige shuffle
ik vind de ride cymbal niet zo mooi (beter n 909 achtige ride) en de overgang waar de basslijn erin komt is ook veel te abrupt. Ik zou deze inleiden met een snareroll bijv en dat met een grote crash dat stuk beginnen. Die reversed kick vind ik wel vet, daar kun je een nieuwe song omheen bouwen ;)

Nou goed in t algemeen had van mij mee wel wat meer lagen percussie gemogen, aangezien daar toch de nadruk op lijkt te liggen.

De kick mag wat meer thump hebben, en de clap mag wat reverb/delay hebben (vooral op t begin klinkt t te klinish) en tja eigenlijk wel overall zou ik voor wat meer effecten gaan.

T heeft wel wat, maar er moet eigenlijk wel nog wat aan gebeuren
 
Jup ff wat meer galm over het geheel. Ikdenk niet dat t puncier moet. Ik vin t wel wat hebben.
De ride kan idd wel wat anders.

Dat whoop geluiod vin ik heel leuk bedacht.

En over het algemeen weer een uitstekend arrangement.
 
lijkt me leuk om er nog een catchie einde aan te verzinnen, hoewel deze natuurlijk uitstekend in de mix is. 8>
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
hmmm tiesto, montana & storm - bleckentrommel :D

Bedankt voor het compliment ;)

t swingt wel lekker door die hevige shuffle
ik vind de ride cymbal niet zo mooi (beter n 909 achtige ride) en de overgang waar de basslijn erin komt is ook veel te abrupt. Ik zou deze inleiden met een snareroll bijv en dat met een grote crash dat stuk beginnen. Die reversed kick vind ik wel vet, daar kun je een nieuwe song omheen bouwen ;)

Die ride cymbal is een sample uit de Korg X5 (net als de kick).
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Twin-x
Dat whoop geluiod vin ik heel leuk bedacht.

Dat whoop geluid is gewoon de kick, maar dan achterstevoren :)

En over het algemeen weer een uitstekend arrangement.

Bedankt, Twin!
 
ok, zal ook ff wat feedback geven.
Geinige track, klinkt alleen een beetje "badkamer"
Op de een of andere manier verwacht ik ineens een dikke kick met hihat die het ineens echt laat losbarsten, verder best een leuke track, lekker "jumpy"
Zou ik als ie niet zo badkamer klonk best kunnen draaien als ik in een huppelbui ben.
 
Origineel geplaatst door da goose
ok, zal ook ff wat feedback geven.
Geinige track, klinkt alleen een beetje "badkamer"
Op de een of andere manier verwacht ik ineens een dikke kick met hihat die het ineens echt laat losbarsten, verder best een leuke track, lekker "jumpy"
Zou ik als ie niet zo badkamer klonk best kunnen draaien als ik in een huppelbui ben.

Bedankt voor je feedback, da goose!

Ik lag in bad toen 'ie aan het uploaden was, dus misschien komt het daar door ;) Nee, ik weet wat je bedoelt. Dat "badkamer"-geluid komt waarschijnlijk doordat ik bij een aantal samples iets teveel aan de stereo delay heb gezeten...
 
Geinig nummer ja. En je die badkamer wat minder gebruikt kun je ook beter op de mix richten denk ik. De beat is nu net iets te overheersend lijkt het nu wel. En als het wat droger klinkt komt die groove d'r ook mooier uit naar voren. :)
 
Origineel geplaatst door fuse
Geinig nummer ja. En je die badkamer wat minder gebruikt kun je ook beter op de mix richten denk ik. De beat is nu net iets te overheersend lijkt het nu wel. En als het wat droger klinkt komt die groove d'r ook mooier uit naar voren. :)

Maak ik het een keer nat, is het weer niet goed ;)
Ik zal 'm wel 'ns uit bad halen :walker:
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
neem um zaterdag ff mee!

(liefst ook in een midi file, indien mogelijk)

Zal ik doen.
 
Arrangement is ok, over geluid kan ik niets zeggen want ik luitser over pc speakers.

Greetz,

Yawgmoth
 
Ik dacht eerst van: "Dit wordt gabberen". ;)

Maar ik ben het met meneer de Gans eens. Het komt niet echt los. Ik verwacht na een tijdje zo'n dikke zaag lead met zo'n Boozywoozy melodietje, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik denk dat het dan best wel een geinig plaatje is...
 
Ik vinnum lekker Ralf! Ik vind een nummer altijd goed als ik niet van de volumeknop af kan blijven en hem harder wil gaan zetten!

Vind de eerste break ff wennen maar houdt je nummer wel gevarieerd! Vanaf daar hoor je alleen de bassdrum en de bass.. Persoonlijk zou ik denk ik geen galm over je bass doen. Verder heerlijk!
 
Origineel geplaatst door Almeros
Ik vinnum lekker Ralf! Ik vind een nummer altijd goed als ik niet van de volumeknop af kan blijven en hem harder wil gaan zetten!

Vind de eerste break ff wennen maar houdt je nummer wel gevarieerd! Vanaf daar hoor je alleen de bassdrum en de bass.. Persoonlijk zou ik denk ik geen galm over je bass doen. Verder heerlijk!

Thanx, Almeros!
 
Back
Top