Party in Town

En ik hoor dingen die ik niet wil horen..

zoals ? Ik ben benieuwd.. misschien heb je een ander gehoor dan ik ;)

en weed in plaats van rode wijn ? LOL :D
 
Ik hoor een hoge piep op sommige stukjes van deze track.

En ook in mijn deuntjes van de afgelopen jaren, hoor ik allemaal dingen die ik nu anders zou willen doen.. :-)

en weed in plaats van rode wijn ? LOL :D

Met genotsmiddelen klinkt muziek al snel aantrekkelijker, 's ochtends in de trein klinkt het weer heel anders! 8)
Echter is dit forum misschien niet de juiste plek om daarover uit te weiden.. :-D
 
Laatst gewijzigd:
klinkt een beetje salsa achtig?Leuke vrolijke track.Pas op voor over kritisch zijn over je eigen materiaal.MeWste luisteraars horen DAT PIEPJE OF TWEAKJE HIER EN DAAR NIET TOCH NIET.:mega:
 
dude, sla me dood.. ik hoor geen piep.. mss ben ik te oud om hoge tonen te horen :)

Dat dacht ik van mezelf ook, maar ik hoor blij de blazers een geluidje als van een tandartsboor.. :-)

klinkt een beetje salsa achtig?Leuke vrolijke track.Pas op voor over kritisch zijn over je eigen materiaal.MeWste luisteraars horen DAT PIEPJE OF TWEAKJE HIER EN DAAR NIET TOCH NIET.:mega:

Dank voor je feedback! Ik erger me regelmatig aan mijn eigen deuntjes. Maar omdat het een beetje autobiografisch is, vind ik het ook soms wel leuk ze terug te luisteren.. :-)

:biertje:
 
Back
Top