Party in Town

Oeps, de mix was wel erg prut, sorry.. Die heb ik wat proberen te verbeteren...

Maar dank voor het luisteren! Ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat.. :-)

:koffie:
 
Dank! Ik zal nog naar de drums kijken..

Overigens vind ik dit muziekje uiterst irritant wanneer ik moe ben, zoals nu.. :-)

:biertje:
 
Tja, 't deuntje is inmiddels ietsjes minder vrolijk..

Omdat ik de laatste jaren eigenlijk met een grote boog om het uitgaansleven loop, heb ik de titel maar wat aangepast.. :-)

https://soundcloud.com/bohemen/party-on-my-own
https://www.reverbnation.com/bohemen...-on-my-own-wip

Hij's nog ik klaar hoor, ik pruts nog ff verder..
 
Zou best leuk zijn een cartoon erbij!

Ik heb daarnet nog wat eraan geprutst.. Volgens mij rammelt de overgang rond 1:16 nog enigzins.. Daar zal ik nog ff naar kijken..
Ook weet ik niet zo of het 'pianospel' een beetje natuurlijk klinkt, want het zijn maar ingekleurde blokjes..
En een feestbeest ben ik inderdaad niet meer zo.. Want ik heb weekend, maar denk na 2 biertjes erover vroeg naar bed te gaan... :-D

:biertje:
 
Haha, je begint je geduld te verliezen? :-)

Ik twijfel nog over het laag vanaf 0.37, dat klinkt nog een beetje rommelig.. En ook zou er nog wel een slotakkoord aan moeten?
Maar dank voor je comment en like op SC! Dat is wat beter dan alle spamreacties die ik daar krijg.. :-D

:koffie:
 
nee, ik verlies mijn geduld niet, maar ik vind hem goed zo.. Hij kan dienen als een interludium, daar zou ie goed voor zijn, dus een slotakkoord hoeft voor mij niet hoor.. Enne rommelig, mmm dat is me niet direct opgevallen. Het zou wel leuk zijn zouden ze deze muziek gebruiken voor een korte presentatie of een kort animatiefilmje.. Hij is daarvoor leuk, toch ? :)
 
Vanaf een haperende wifi in de intercity naar huis, ook maar weer een filmpje publiceren...

@Gloomy: toch nog wel een paar details aangepast.. :-)
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb nieuwe oortelefoontjes en die klinken wat gedefinieerder.. En ik hoor dingen die ik niet wil horen..
Sowieso ben ik achteraf altijd kritisch over mijn muziekjes.. Tenzij ik met een goed glas wijn een sentimentele bui heb... :-)

:W
 
Back
Top