Gloomy - Aqua Struggles / EDM

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.121
Locatie
België
Hey lieve luitjes, ik heb wat gedaan met de commentaren van verschillende fora en deze WIP is nu af en staat hier online :



of op YT :



Benieuwd wat jullie ervan vinden :)

Bedankt alvast,

Gloomy.
 
Indrukwekkende track, Gloomy. :okdan: Geen moment saai doordat er altijd wel wat gebeurt zonder dat je het gevoel krijgt dat te druk wordt en het wel even genoeg is geweest. Wat dat betreft bouw je op de juiste momenten rustpunten in. Ik zou de track echter helemaal instrumentaal laten, dus geen "let's go!" en "hit it!" erin.
 
Indrukwekkende track, Gloomy. :okdan: Geen moment saai doordat er altijd wel wat gebeurt zonder dat je het gevoel krijgt dat te druk wordt en het wel even genoeg is geweest. Wat dat betreft bouw je op de juiste momenten rustpunten in. Ik zou de track echter helemaal instrumentaal laten, dus geen "let's go!" en "hit it!" erin.

Hey Lotuz, dank je wel voor deze heerlijke feedback. Hij wordt goed gesmaakt, ja. En idd, mss had ik beter die vocals eruit gelaten, maar daar is het nu te laat voor.. Trouwens, persoonlijk vind ik die vocals wel wat hebben.. Thanks maat ! :)
 
Back
Top