Mijn eerste poging om een soundtrack te maken

Klinkt lekker, misschien zou ik de track zelfs nog wat langzamer doen.
 
Leuk gemaakt. Wat heb je allemaal gebruikt ...
 
Mooi,maar is dit een fragment uit een groter geheel?Lijkt geen intro te zijn.
 
Wauw. Prachtig zeg. Er zijn veel mensen op het forum die echt prachtig werk leveren. Heel inspirerend... dank voor het delen.
 
Hi allemaal

Bedankt voor jullie positieve feedback.
Dit stimuleert mij om een volwaardige soundtrack te maken.
Voor deze track heb ik gebruik gemaakt van een bfd3 drumset, de Behringer deepmind 12 voor de strings de model D voor de arp.
Een rickenbacker basgitaar voor de bas (duhhh) Kontakt player voor de solo gitaar en koor.
 
Doordat het bos hier op het forum zo groot is, heb ik deze prachtige boom niet opgemerkt. Jammer, want dit klinkt echt wel super. De mix zit heel goed, geen enkel geluid overheerst, alles is perfect in balans. Koren kunnen me sowieso bekoren, zeker in deze song. Een beetje meer reverb erop zou meer naar mijn smaak geweest zijn, maar dat is echt muggenzifterij. Wat ik zeker knap vind, is dat je dit resultaat neerzet met een toch wel beperkte setup :okdan: . En ik begrijp dus ook dat je een soort van multi-instrumentalist bent ... petje af.

Het geheel doet me soms denken aan Thomas Bergersen (Two steps from Hell), dus knap gedaan! En net zoals anderen hier al hebben gesteld: dit smaakt naar MEER 8)

Daar ik zelf ook veel interesse heb in het muzikaal begeleiden van beelden (ook al is het dan maar in mijn gedachten), ben je misschien ook wel geïnteresseerd in een recente track van me. Ik ga je thread hier niet kapen, daarom deze link: https://www.synthforum.nl/forum/muz...-van-vangelis-jmj-kitaro-zeker-eens-luisteren.
Als je zin hebt, beluister deze dan maar eens. Het heeft niet zo veel met jouw stijl te maken, maar mogelijks kan je ook dit genre smaken ;).

Groeten,

Danny :koffie:
 
Back
Top