No More Scratch Sheet - Spread Sheet - Time Sheet

Dr van Lansberg

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
18 februari 2011
Berichten
11.028
Locatie
Amsterdam
Waarde luisteraar,

Een beetje vreemde titel wel. Ik weet ook niet waar het over gaat, maar het was een line uit de vocal. Wederom van Steelyvibe. De basis stond al een tijdje in m'n projectenfolder en het werd tijd om hem af te maken. Bij deze dus.

Ik spreek opnieuw de wens uit dat het resultaat u moge bekoren. En schroomt niet om commentaar te leveren.

 
Laatst gewijzigd:
Leuke track! Ik weet niet waarom, maar het doet me een beetje denken aan de vibe van YMO eind jaren '70.
Het enige dat ik nog over de mix te melden heb is dat het me opvalt dat van de drums en percussie het laag flink is weggefilterd.
Had mijns inziens iets minder gemogen :)

Dank Rutger voor je opmerkingen. YMO moest ik even opzoeken. Na een paar tracks geluisterd te hebben, zou ik misschien kunnen voorstellen dat het om de akkoordenwisselingen gaat? Je hebt me in elk geval iets nieuws geleerd. ik ga wat meer van ze opzoeken.

Voor wat betreft de EQ op drum en percussie, dit heb ik in elk geval niet bewust gedaan. Misschien ligt het aan de keuze van de kick. Ik heb net de sporen nog eens solo beluisterd en dan klinken ze best ok (naar mijn bescheiden mening :)). Het kan ook aan de bass liggen die wellicht wat nadrukkelijk aanwezig is. Ik duik er morgen nog eens in.
 
Luistert prettig weg! Alleen vind ik de titel wel wat.. ehm.. nerderig.... :-)
 
Laatst gewijzigd:

Vergelijkbare discussies

Back
Top