Gloomy - Abolition (downtempo voor een keertje)

Robi, GentleG, Vink en waz.. dank jullie van harte voor de mooie commentaar, ben erg blij dat jullie hem goed vinden.

FYI, hier is ook een typisch Gloomy-video'tje voor mensen zoals Dilago die niet op Soundcloud raken :



Bedankt allemaal ! :)
 
Het moet niet gekker worden, Gloomer die downtempto gaat?? :D. Moet je vaker doen Jan, erg gaaf gedaan. Dat basje doet me sterk denken aan Mantronix (30 jaar geleden).

Die voices die erin komen zijn te gek en die muted trompet ook trouwens. Er gebeurt zo verschrikkelijk veel in deze track dat het moeilijk is bij te benen. Deze moet ik zeker nog een keer of gaan beluisteren. Ik vind hem echt heel erg dik. Lijkt me een mooie opener en sluiter voor een 2 uur durende mix. Stuur je deze in voor de contest dit jaar? Please? :)
 
Ow ow, Bob.. Wellicht was ik zo onder de indruk van je feedback dat ik je ben vergeten bedanken.. Wat een mooie feed man.. Deze voor de contest ? Daar ben ik niet zeker van, maar ik zal het onthouden, misschien dat ik dit jaar toch terug mee doe.. Bedankt kerel, doet superdeugd zulke commentaar te lezen.. TOPPIE !! :)
 
FYI, hier is ook een typisch Gloomy-video'tje voor mensen zoals Dilago die niet op Soundcloud raken :

Bedankt allemaal ! :)
Helaas werken recente Youtube video's ook niet meer op mijn oude browser, maar downloaden van je Soundcloud gaat prima. Downtempo is slechts een tussenmaat van up voor mij en hij klinkt weer voortreffelijk. De trompet lijkt wat te laag gepitched maar het heeft ook wel wat en je komt er mee weg. Mooie dikke sound weer, ik houd er van!
 
Back
Top