Inside the Void

Vind het hartstikke lekker klinken. Lekker losjes, lekker soepel... Zou nog meer kunnen vloeien met lekker aanzuigende effecten naar stukken toe. Maar je schrijft nadrukkelijk dat je het zo simpel mogelijk wilde houden. :okdan:
 
ik sluit me aan bij de vorige twee reakties... lekker!
over de eerste reaktie, ja dat zou een variant kunnen zijn. (waarom moeten er eigenlik altijd maar 1 versie van een song zijn? ja, er zijn artiesten die meerdere versies hebben van hun songs, soms op plaat/cd of live... het is meer een opmerking naar mijzelf toe.. goed...)

ik vind deze versie lekker glijen... mooi ingetogen, en ja losjes, is een goed woord. mooi gedaan. een ingetogen techno track, die toch, zoals robi zegt, opzwepend werkt. knap!
 
Best lekker eigenlijk, terwijl ik ergens een voorkeur heb voor wat complexere structuren. Dit is verfrissend. DE mix vind ik heel goed. Die klink super strak. En toch blijf ik benieuwd wat er gebeurt als je iets meer los zou gaan :).
 
Ik vind 'm ook leuk... Enige wat ik zelf iets minder vind is dat alles heel veel resonance heeft. Ik denk dat het beter zou passen als de pad niet zoveel reso had, omdat de main melodie dat ook al heeft, maar is misschien smaak. En misschien een keer een break van de main melodie. Een track mag best een stukje met alleen bassline bevatten imho. Het grappige is dat ik daar zelf ook altijd mee worstel. Tijdens het produceren denk ik dan dat er altijd heel veel moet gebeuren, terwijl als ik kijk naar tracks die ik zelf leuk vind er wel vaak vrij kale passages in zitten met alleen percussie en bassline, wat het contrast juist weer mooier maakt.
 
Back
Top