The captain

Robi

Hega
Lid sinds
22 juli 2014
Berichten
4.815
Locatie
Groningen
In het verleden heb ik hier eens een track geplaatst (als mp3), als een soort eerbetoon aan mijn opa (die vroeger een rederij had).
Zostraks heb ik deze op SC geplaatst en het leek me een leuk idee om deze ook hier even weer te delen.
Het is een soort soundscape/ambient-achtige track.

 
Kan me nog herinneren dat hier een lange discussie over ontstond..

Ook nu zijn er wat spannende notencombinaties te beluisteren... Toch heeft het ook wel een aparte sfeer.
De samples komen goed binnen hier op mijn logitech speakertjes! :-)
 
je hebt een zeer inventief brein, Robi.. Dat hoor je zeker terug in je muziek. Heb ervan genoten.. Je opa zal vast wel trots op je zijn.. Fijne zondag kerel ! :)
 
Heb de track nog niet geluisterd, maar welke rederij was dat als ik vragen mag? Vanuit professionele interesse hoor.
 
Ik meen mij deze nog wel te herinneren. Aan ideeën en creativiteit ontbreekt het je in elk geval niet. Daar zou ik nog een puntje aan kunnen zuigen. Je bent lekker aan het experimenteren. En daar groei je van. Tegelijk hoor ik in deze track (maar ook sommige van je andere tracks) zaken die ik misschien anders zou aanpakken. Als die scheepshoorn er bijvoorbeeld inkomt, zou je hem wellicht wat hoger kunnen pitchen zodat ie in de track valt. Op zich is dat best eenvoudig te realiseren. Maar ook in de muziek zelf hoor ik op momenten noten van 2 verschillende toonsoorten door elkaar. Als dat een bewuste keuze is, dan heb ik niks gezegd :). Maar ik denk dat je track aan kwaliteit wint als je alles binnen 1 en dezelfde toonsoort houdt.

Verder gewoon heel leuk om naar te luisteren :okdan:.
 
Dr van Lansberg
Ook heel erg bedankt voor je reactie.
Deze track heb ik ooit in de vakantie (bij mijn zus in Italië) gemaakt.
Je hebt zeker wel gelijk dat bepaalde stukken wat harmonieuzer kunnen en dat bepaalde toonsoorten niet helemaal kloppen.
Het is eigenlijk niet echt bewust gedaan en daar heb ik even wat steken laten vallen.
Dat is natuurlijk wel erg jammer.
 
Back
Top