Oudere tracks; even weer in de spotlights

De eerste twee vond ik zeer mooi, de derde die irriteerde me lichtelijk met die herhalende bas (reece).. de pads lopen ook niet altijd in-tune.. Al bij al ben ik weer blij dat je deze nummers gepost heb, ik word altijd heel goed gezind van je muziek :)
 
Heel erg mooi.. hij is wel redelijk minimaal voor mijn doen, maar ik heb weer met plezier geluisterd.. Hoe heb je die vrouwenstem zo gemaakt ? Fijn weekend Jeroen ! :)
 
Ik heb hem geliked omdat er mooie melodieën en geluiden inzaten, maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat je overgangen soms weer heel raar zijn.. Ook de afmix is niet wat het moet zijn, vooral die bell-ish sounds.. Dan is ie ook veel te luid gemasterd en het einde is veel te abrupt.. Dat kon nog allemaal anders, voor de rest prima track ! :)
 
Het zou leuker zijn Jeroen, dat je wat anecdotes op je SC-comments te zetten.. Wanneer gemaakt, hoelang aan gewerkt, welke plugins, uitleg van de titel, een bedankje voor de luisteraar enz.. Ook deze plaat is redelijk cool, maar er zijn weer een paar uitschieters in de vorm van rare overgangen.. Maar ik heb er al bij al van genoten. Good job ! :)
 
Back
Top