En nog maar een nieuw nummertje...

Dozart

Super Сasual Dating Real-life Females
Lid sinds
27 juli 2011
Berichten
1.026
Locatie
GB
Nog een WIP, alhoewel qua mix eigenlijk allang klaar. Afmix net de laatste puntjes bij op de ï gezet, zei het ietwat beschonken. :biertje: Maar dat mag de pret vast niet drukken.
Benieuwd hoe jullie 'm vinden so far?

 
Bijzondere titel.
Om eerlijk te zijn vind ik de kick iets te hard en overheersend nog.
Vind het verder best wel onheilspellend klinken.
De vocalen zijn echt fantastisch gedaan.
Mooie track!

Dank u! Titel is een boeddhistische vakterm :P verbonden aan een sekte die ik zelf verzonnen heb haha. Kick moet wel lekker agressief zijn en beuken vind ik in deze track.
 
Waanzinnig goede plaat Dozart, wow, ik ben helemaal onder de indruk.. Ik zou er niet mee teveel aan veranderen.. TOP ! :)

Dat is cool om te horen :D

Heb de vocals zojuist nog even ge-melodyned. :) Ietsje strakker hier en daar. Vrij subtiel, maar dat het toch ff wat netter is.

Geüpdatet inmiddels en opnieuw geüpload. Denk dat ie zo wel aardig af is zo ongeveer. Tijdje geleden al begonnen met deze track, maar heeft het even een poosje 'in de vriezer' gelegen. ;)
 
Mooi gedaan!
Ik vind dat je vooral de Indiase Boeddhistische vibe/sfeer goed getroffen hebt in een modern jasje, lekkere solo trouwens!
 
Mooi gedaan!
Ik vind dat je vooral de Indiase Boeddhistische vibe/sfeer goed getroffen hebt in een modern jasje, lekkere solo trouwens!

Ja, ook dat moet met z'n tijd mee hè. :P :D

Net nog even een EQ op de master gezet en wat meer top-hoog erbij gedraaid om de track in het geheel nog wat meer kraakhelder te krijgen, daar ik het nog wat aan de doffe/onzuivere kant vond nog. Nu issie wel echt finished en heeft ie een wat meer 'gemasterde' sound vind ik zelf. :dj::maffia:

En daarmee zijn we klaar, of zo. Yeah :kroon:
Ik heb nog nooit zo veel nieuwe nummers in korte tijd gemaakt als de afgelopen anderhalf/2 jaar volgens mij. En dan zegt men dat je creativiteit na je 35e achteruit zou gaan...niet dus haha! Mjah, ben 34, dus misschien volgend jaar.
 
wow, er zit echt wel talent op SF...
Goed gedaan, geluiden zijn prima, mix is netjes, goede breaks en genoeg uitdaging om mij bij de les te houden.
Alleen agressie en boedhisme... dat klopt ergens niet ;-)
Cheers,
ToAd
 
wow, er zit echt wel talent op SF...
Goed gedaan, geluiden zijn prima, mix is netjes, goede breaks en genoeg uitdaging om mij bij de les te houden.
Alleen agressie en boedhisme... dat klopt ergens niet ;-)
Cheers,
ToAd

The Dharmakayana cult is dan ook een beetje een leipe sekte. ;P
 
'Gemasterde' versie nu online! In de OP.
 
Sterke duistere sfeer :okdan:
Zou voor mij krachtiger zijn als ie iets korter was, tot 4:30 ofzo en van het deel tot 02:30 ook wat eraf
 
Back
Top