Onaffe track

Dozart

Super Сasual Dating Real-life Females
Lid sinds
27 juli 2011
Berichten
1.026
Locatie
GB
Waarbij ik even een hulplijn wens.



Hoe vinden jullie 't so far?
 
Coole ingevingen zijn nog welkom _O_
 
prachtig op 3'33" !!! Zeer mooie WIP. Maar na de climax is er geen echte "richting" meer.. Ik zou'm dus een stuk korter maken.. Origineel einde ook.. Prachtig hoor Dozart ! ;)
Aha, vanwaar die vocal ? Is dat Omnisphere ? Zoja, welke preset ? Thnx !
 
prachtig op 3'33" !!! Zeer mooie WIP. Maar na de climax is er geen echte "richting" meer.. Ik zou'm dus een stuk korter maken.. Origineel einde ook.. Prachtig hoor Dozart ! ;)
Aha, vanwaar die vocal ? Is dat Omnisphere ? Zoja, welke preset ? Thnx !

Thnx! Einde ga ik denk ik idd inkorten.
Die vocal... hmmmm... dat ben ik zelf. :) Alleen het dan zo bewerkt dat het computerized klinkt. Heb na lange tijd dat eindelijk een beetje onder de knie weten te krijgen. Autotune lekker extreem instellen en op +12 zetten, en bepaalde bewerkingen doen, zodat je het als sampletjes kan invoegen op je pianoroll. Spelen met de sound totdat je een bepaald geluid krijgt. Je kun je veel mee doen, totdat je helemaal niet meer herkenbaar klinkt.
 
De track is nu een soort van af denk ik wel eigenlijk. Ook een tracktitel inmiddels, en een leuk plaatje erbij!
Benieuw hoe jullie 'm nu vinden! :)
 
Hij staat geüpdatet in de OP.
 
inderdaad af ! Zeer mooie track ! :)

Beter zo hè? :) Redelijk kort wel voor mijn doen. Ik zat vaak gemiddeld op 7 minuten of zo voor een track. Laatste tijd vaak rond de 5 minuten. Het worden steeds meer 'liedjes' haha.
 
Rustig intro wat alle tijd neemt om op te bouwen, en dan komt er ook wel wat... leuk gedaan en genoeg variatie.

Tracks hoeven niet altijd zo lang te duren. Beter 5 minuten boeiend dan, niet boeiende 7 minuten...

Thanks. Ja, is ook zeker zo. Eigenlijk wordt het dan ook makkelijker om meer nummertjes te maken merk ik. Vroeger waren het altijd van die omvangrijke producties van soms wel 10 minuten. Dan begon ik ook niet zo heel snel weer aan een nieuwe productie.
En beter idd een goed wat korter nummer dan te lang, want dan zet je het als luisteraar ook eerder nog een keer op. Kreeg vaak de klacht ook dat m'n muziek te lang was haha :P
 
Track nog veel affer inmiddels. Gemasterd nu op mijn manier. Een officiële masteringstudio kan het ongetwijfeld tig keer beter. OP is geüpdate.
 
Back
Top