Gloomy - Okay (nieuwe EDM track)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.121
Locatie
België
Hallo luitjes, de WIP is afgeraakt.. "Okay" staat publiek online..
Ik hoop dat jullie 'm goed vinden en dat ik veel reacties krijg.



ook te beluisteren en te bekijken via YT :



Thanks in advance, groetjes..

(en voor de nabestaanden in Utrecht : veel sterkte)
 
De eerste 2 minuten meer dan ok,lekkere groove,bassline en heel goede opbouw,ook met de additional drums/sounds,maar dan thema erna had ik niet verwacht loopt helemaal anders uit niet mijn ding meer.
 
ik dank je van harte voor je feedback egres..

Je hebt gelijk. Ik heb bewust gekozen voor verschillende thema's.. Ik wou ook het gevoel creeëren alsof je tijdens het luisteren, op de kermis zit, dus geluiden komende van alle kanten.

Ik wou ook de track in twee splitsen : 1 funky dance gedeelte en 1 Techno gedeelte.. Op andere fora ook te lezen, is dit aardig gelukt..

De muziek zit zo in mijn hoofd. Thanks man ! :)
 
Ook mooi geluidje. Lekkere zomerse beat! Na 2 min. vind ik het wat rommelig worden en niet echt duidelijk qua richting. Na 3:15 weer lekker. Geluidskwaliteit iig in orde.
Al met al wel lekker dus. Alleen zitten alleen wat rommelige gedeeltes in.
 
Dank jullie wel Robi en Dozart.. ja, dat rommelige daar kan ik me wel in vinden.. Ik heb daar "altijd wel last van".. Ik wil het chaotisch doen klinken, maar dan klinkt het idd ook vaak rommelig.. ben toch heel erg blij dat jullie 'm goed konden pruimen :) Bedankt nogmaals. ;)
 
De track laat de sounds goed ademen en het klinkt allemaal erg in balans.

ben ik mee eens.

ik vind het na 2 minuten níet rommelig gaan klinken, het is het karakter van je tracks, de veelheid van composities in éen track. ik vind 'm keilekker!
 
cool, sterk nummer, maar voor mij is het iets te 'ongedefinieerd'. Ik weet niet of ik het bij luistermuziek of 'dans' muziek moet zetten, volgende vraag die ik dan stel is; wat is het verhaal? en in deze track vind ik niet echt een verhaal. Dus dan moet het 'dans' muziek zijn, maar ik zou hier niet op kunnen dansen... maar wie ben ik?
wederom is de break op 3min goed getimed.
 
Dank je wel Arjan voor je keilekkere feedback :) Altijd fijn om iets van je te horen ;)

Big Ear, dank je wel voor de leuke feed man !! Het verhaal is : hoe de wereld ook op zijn einde loopt, het is nog allemaal okée.. Alles is okée, want er is maar 1, namelijk 1 !! Ook weer te maken met kwantum en toestanden.. En ook zo gedaan om het album "luchtig" te houden, want het eerste nummer is "Crisis", een collab tussen Vink (Arjan) en Gloomy.. En wat komt er achter een crisis ? Jeps, een "OKAY" ! ;) Fijne dag kerel en nogmaals bedankt.
 
De eerste 2 minuten meer dan ok,lekkere groove,bassline en heel goede opbouw,ook met de additional drums/sounds,maar dan thema erna had ik niet verwacht loopt helemaal anders uit niet mijn ding meer.

Ben ik het mee eens, ik hoor daar een deep house nummer in en dan gebeurt er ineens vanalles en ben je me kwijt. Maar... later vind ik me weer terug in de song. :D
Denk dat je te veel inspiratie hebt en hetgeen je in 1 track stopt dat je daar meerdere tracks van kan maken.
Hierin zit voldoende om een deep house en een tech house track te maken. een A en B kant?
Je hebt in elk geval geen gebrek aan inspiratie.:okdan:
 
Het klinkt weer erg goed! Er zit heel veel afwisseling in je muziek waardoor je me steeds weet te verrassen, wat in principe niet eigen is bij dit genre voor zover mij bekend. Verder geeft de track plus artwork me niet het gevoel dat het oké is - alhoewel de track meer dan oké is - maar misschien is dat jouw bedoeling wel.

Dat men hier niet op zou kunnen dansen begrijp ik niet, zelfs mij zou dat lukken en ik ben niet eens zo'n danser! Als de wereld vergaat dan zet ik 'oké' van Dj Gloomy op en dans lekker door. Mocht ik geheel tegen de verwachting in toch bommen horen zet ik het volume wat harder. Want het is oké en zal oké blijven.
 
Ben ik het mee eens, ik hoor daar een deep house nummer in en dan gebeurt er ineens vanalles en ben je me kwijt. Maar... later vind ik me weer terug in de song. :D
Denk dat je te veel inspiratie hebt en hetgeen je in 1 track stopt dat je daar meerdere tracks van kan maken.
Hierin zit voldoende om een deep house en een tech house track te maken. een A en B kant?
Je hebt in elk geval geen gebrek aan inspiratie.:okdan:

Rezix, de maxx van je !! Dank je wel, beste. Nou, ik ben me er zeer van bewust dat ik van 1 nummer meerdere nummers kan maken.. maar diegene die Gloomer nu al een 12-13 jaar volgen, weten dat ik dat bewust doe. Ik wil chaos en verwarring creeëren in mijn muziek, dat is altijd zo geweest.. Dus in principe is mijn doel weer bereikt als ik deze feedback van je lees. Maar het is wel een goed idee om een A en B kant te maken van een nummer.. Eentje erg chaotisch en de andere vrij minimaal.. Kga dat eens proberen, thanks voor de tip en vriendelijk bedankt voor je bezoekje en de feed. Alles beste, en een fijne zondag nog. Groetjes ! Gloomy.
 
Als de wereld vergaat dan zet ik 'oké' van Dj Gloomy op en dans lekker door. Mocht ik geheel tegen de verwachting in toch bommen horen zet ik het volume wat harder. Want het is oké en zal oké blijven.

+1 makker, dat is één van de mooiste commentaren die ik ooit in mijn carrière gekregen heb. Hartverwarmend gewoon, je bent een heel erg fijn persoon. Dank je wel wel hiervoor :)
 
+1 makker, dat is één van de mooiste commentaren die ik ooit in mijn carrière gekregen heb. Hartverwarmend gewoon, je bent een heel erg fijn persoon. Dank je wel wel hiervoor :)
Dat laatste zijn de meningen over verdeeld maar desondanks dank mijn vriend!
 
Back
Top