Gloomer - Very Rare Tracks EP (2006-2007) Collectors Item

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.113
Locatie
België
Voor de echte Gloomer fans en verzamelaars.

Een verzameling van vergeten tracks. Mijn HD was gecrashed en ik ben alles kwijt van de periode 2006-2007. Gelukkig heb ik een paar nummers op't internet gevonden. Let wel, deze tracks zijn niet gemixt of gemasterd. Je kunt goed de evolutie horen van de eerste Gloomer tracks tot de laatste van Gloomy. Het klonk toen al als een kermis.

Download gratis op Bandcamp:


Soundcloud link volgt nog.

Veel luisterplezier en alvast bedankt, Jan.
 
Hier nog even de tracklist :

1. Extradimensional Grin 04:27
2. Blow Your Satan 04:27
3. Fairy Deserts 04:04
4. Rather Paranoia 05:16
5. Revelations 1212 04:29
6. Vincents Homecoming 07:33
7. Eclectic Jaws 04:03
8. Bits 'n bites c-camp 04:35

en de link naar Soundcloud :



Bedankt allen ! :)
 
Uiteraard begrijp ik dat niemand geneigd is om 8 nummers van Gloomer die 13 jaar oud zijn te luisteren.. Maar het is interessant te ervaren hoe het is om zoveel jaar terug in de tijd te gaan.. Je kunt ook het leerproces tussen 2006 en 2019 begrijpen.. Want het is door mensen zoals jullie die ervoor zorgen dat ik op het niveau sta, waar ik vandaag ten dage op sta. Waarvoor mijn uiterste dank.

Het nummer dat bovenstaande perfect weergeeft is het derde nummer : "Fairy Deserts".. een verschrikkelijk duister en neurotisch nummer. Het begint op 8min en 56 sec. Gelieve daar eens naar te luisteren, dan krijg je een goed idee wat te verwachten voor de rest van de EP.. Hij is nog steeds te downloaden op Bandcamp, zie link hierboven.

Bedankt allemaal en een fijne dag toegewenst ! :)
 
Door te zeggen dat het niet gemasterd is en klinkt als een kermis nodig je de lezer niet bepaald om acht oude nummers van je te downloaden. Je moet het wel een beetje aanprijzen! Als je een Youtube linkje hebt luister ik altijd even wanneer ik in de buurt ben <--- wat soms maanden niet het geval is, maar geduld zal altijd beloond worden!
 
Beste beste Dilago.. Dank je wel voor al je heerlijke feed op mijn nummers. Ja, je hebt gelijk hoor.. En ik heb me meteen aan het werk gezet om hem op Youtube te posten.. Luister maar als je er tijd en zin voor hebt, niets dringt. Ik heb de "tijd" erbij gezet.. Dus als je klikt op "meer weergeven", en dan op 08:56, dan hoor je meteen Fairy Deserts.. Eerlijk gezegd een k*utplaat, maar tevens het meest DUISTERE wat ik ooit gemaakt heb. Ik ben er gek van : "Mie Ha Kaa" (dialect voor "Mie had het koud").. "Mie Ha Braa Kaa" (Mie had het zeer koud).. "Moe Haa Mie Kaa" (Waar had Mie het koud).. "Mie Haa Kaa Op De Merkt" (Mie had het koud op de markt), LOL :)

Anyway, bedankt alvast allemaal.. Dilago.. Hierbij de link :



Veel luisterplezier of ergernis :)
 
Ik had er graag een middag voor uitgetrokken om alles eens kritisch te beluisteren wat je in je bureau hebt gevonden, maar helaas werkt Windows xp niet mee. Als ik op de youtube link klik krijg ik:

Your browser does not currently recognize any of the video formats available.
Click here to visit our frequently asked questions about HTML5 video.

Mijn besturingssyteem ondersteunt de nieuwste browsers niet meer, zo kan ik ook geen streams meer beluisteren. Van ellende heb ik mijn vinylcollectie maar weer afgestoft. Alle nieuwigheid is geen vooruitgang zo blijkt maar!
 
Ik heb ook nog niet alles beluisterd, maar ik hoor idd een 'jongere' gloomy.... bepaalde scherpe kantjes kan ik eigenlijk best wel apprecieren. Het voelt met momenten iets onbezonnener (is dat een woord? vink Sada, wat denkt'e, jij als schrijver ;-) ) aan dan je huidig werk, wat mij altijd wel aanspreekt!
Chiao,
ToAd
 
Nog eentje waar ik jullie nog niet op heb bedankt.. tsss.. tja, je kunt niet altijd bovenaan een pagina staan hé.. Ja, onbezonnen is een goed woord. Dank jullie wel Robi, Dilago en Big Ear !!! :)
 
Back
Top