Nieuwe industrial/idm track

JimZ

ZANG-TUMB-TUUMB
Lid sinds
5 februari 2004
Berichten
131
Locatie
Den Haag
Nieuwe track... lang geworsteld met de mastering en EQ'ing, dus ben benieuwd wat jullie daar van vinden! Ook van de track in het algemeen natuurlijk :)

 
Bedankt !
 
Naaais! :) Hm ja kan meer afgerond dat einde he, fade out kan, maar een soort van abrupte glitch up van dat laatste geluid lijkt me ook wel tof. Merci
 
Bij het eerste geluid gaat me hand direct na de volume knop, deze track moet harder... weet niet of m'n buren deze mening delen, maar dat doet er niet aan toe... bouwt mooi op, beetje duister en industrieel... dan komt die kick er in... stevig!... als je dit op een feest hoort, gaan je broekspijpen geheid wapperen van al het laag... over de mix: de tik van de kick zou wat harder kunnen, op zacht volume valt deze weg... voor de rest een goed balans en… mooi geluiden die je gebruikt... laag is in orde... top track!
 
Ja goed dat je het zegt, attacks van kicks zijn altijd een moeilijk gebied voor mij, vind t al snel te techno/digitaal of gewoon te dof. Toch nog eens aan die transients gaan sleutelen. Thanks voor je feedback!
 
I like it! Ik zou het mss iets inkorten, maar ik zou niet weten waar ik er iets tussenuit zou knippen...
Welke instrumenten heb je gebruikt? Is dit ITB gedaan of heb je ook HW gebruikt?
ToAd
 
Dope shit, je stuurt me naar sonische plekjes die ik dig.
Wel leun je erg op stereo processing, in de studio fun maar morgen op de werkvloer al onhoorbaar.
 
Vette shit. :) Vind vooral die drops lekker. Lekker machinale sound. De term 'Industrial' zeer waardig ;)
 
Niet echt mijn ding, maar wel heel cool sounddesign. Vind het wat voor film/game, misschien kunnen onze vrienden bij CDproject Red er nog wat mee voor Cyberpunk 2077 :eureka:
 
Weet weinig van games, maar als ze goed betalen :engel:
 
Merci!
 
Back
Top