Dr. Evil vs Watersprout - It must be electricity (Acid)

mmm, mixed feelings.. Je weet dat ik van Acid hou, maar deze track.. ja, eigenlijk gaat hij nergens heen, heeft weinig structuur, en de noten passen niet goed bij elkaar.. Maakt me heel verward. Langs de andere kant wel chapeau, want ik heb de indruk dat je er heel veel werk hebt ingestoken.. Dat bekend "fluitje", zou ik eruit laten, want ik vind niet dat het erbij past en maakt het allemaal nog verwarrender.. Sorry makker, ik kan niet alles van je goed vinden hé ;) Laat je aub niet ontmoedigen door deze feedback, want doorgaans maak je keigoeie muziek.. Cheers Evil :)
 
Het begin wat ADHD-ig innderdaad, maar vanaf ongeveer 4 min.... Beuken! Lekkerrrrrr! Fijne mix ook, voller en minder harsh dan ik bij sommige andere track van je hoor.
 
Distorted 909, dat is lang geleden... net als de rest van de 909 geluiden... leuk om weer even te horen... in sommige overgangen klinkt het net even iets te rommelig. Dit is misschien de mix, maar ook de geluiden zelf... zou het meer waarderen als de gehele track net iets meer samenhang heeft... wellicht is dit omdat het niet helemaal mijn soort genre is...
 
Back
Top