Forerunner [techno]

Ja, dit is idd een intro track die mij wel uitnodigt om verder te luisteren. Je kan hem zo gebruiken. ALs ik dan toch iets van opmerkingen mag geven:
NIet zo'n fan van dat geluidje op 3,30 (dat daarna nog een paar keer komt); dat geluidje zou iets dieper uitgewerkt mogen worden. Klinkt nogal "preset-y"
Inkorten tot +/-4,5 minuten max.
Ciao,
ToAd
 
Ja, dit is idd een intro track die mij wel uitnodigt om verder te luisteren. Je kan hem zo gebruiken. ALs ik dan toch iets van opmerkingen mag geven:
NIet zo'n fan van dat geluidje op 3,30 (dat daarna nog een paar keer komt); dat geluidje zou iets dieper uitgewerkt mogen worden. Klinkt nogal "preset-y"
Inkorten tot +/-4,5 minuten max.
Ciao,
ToAd

Ah gelukkig :D. Ik neem aan dat je dat geluid rond 1:30 bedoeld? Daar zou ik nog wel ff naar kunnen kijken. De lengte van de track vind ik verder prima zo (de gemiddelde techno plaat duurt volgens tussen de 5:00 en 8:00 min.).
 
Lekkere track! Nodigt zeker uit om meer te horen... De techno trein is nog niet helemaal op gang gekomen en daar wordt je precies naartoe getrokken. Als intro track doeltreffend als je het mij vraagt.
 
Lekkere track! Nodigt zeker uit om meer te horen... De techno trein is nog niet helemaal op gang gekomen en daar wordt je precies naartoe getrokken. Als intro track doeltreffend als je het mij vraagt.

Hey thnx! Ja zo is het idd bedoeld, nog niet alle registers open trekken. Het vervolg moet ik nog ff over denken, maar ik ben nu eerst met een andere (wat rustige track) bezig, te rustig denk ik om als 2e track te gaan gebruiken.
 
Heel toffe intro! Hier zou ik wel even voor blijven staan, zolang het niet te lang duurt. Vanaf de 4e minuut laat je hem zowat starten en dat is precies goed denk ik dan!
 
ik vind het wel iets aparts hebben. je hoort op een gegeven moment wel een kick maar het is ook weer geen kick voor mijn gevoel.
maar het is wel iets in die richting. om voor mijn gevoel dat je een ritme aan wil duiden.
de kick is dik maar met plastic folie er nog om heen. ja ze bevoelt mij de kick. die ik graag even apart wilde aanduiden of benoemen.
later is de kick wel meer aanwezig met minder folie.
en alles bij elkaar vind ik de track wel heel leuk. ik moet denken aan een kapsalon alles in een bakje.

ik wil mij zelf graag aanduiden of zien als :?:?:?:?:?
 
Zit aardig wat laag in (intro), de kast staat te trillen... zelfs met laag volume... lekker sfeertje... het bouwt erg lang op, naar een bepaalde spanning toe, maar de verwachting van de opbouw wordt niet helemaal beantwoord... neemt niet dat het een luisterbare track is...
 
ik vind het wel iets aparts hebben. je hoort op een gegeven moment wel een kick maar het is ook weer geen kick voor mijn gevoel.
maar het is wel iets in die richting. om voor mijn gevoel dat je een ritme aan wil duiden.
de kick is dik maar met plastic folie er nog om heen. ja ze bevoelt mij de kick. die ik graag even apart wilde aanduiden of benoemen.
later is de kick wel meer aanwezig met minder folie.
en alles bij elkaar vind ik de track wel heel leuk. ik moet denken aan een kapsalon alles in een bakje.

ik wil mij zelf graag aanduiden of zien als :?:?:?:?:?

Hey Ed, da's precies mooi verwoord, maar dat plastic op die kick! :P Thnx man.
 
Zit aardig wat laag in (intro), de kast staat te trillen...

Ja misschien wel wat veel laag in dat intro (hoewel die hier over mijn Adams wel supervet klinkt ;)), ik zal eens kijken of ik dat nog een beetje kan temmen.

maar de verwachting van de opbouw wordt niet helemaal beantwoord...

Wat zou je nog verwachten dan? Moet die op 4:00 nog meer knallen of zo?
 
Alright, ik heb nog het een en ander getweaked aan deze track:
https://soundcloud.com/the-fifth-bot/forerunner

- bass sound van de intro iets getempered
- geluid van 1:30 vervangen door andere geluiden (thnx The Big Ear , was idd iets te preset-y)
- the drop:
andere kick gebruikt
veel meer energie er ingepompt (thnx metatron , dat zetje had ik ff nodig)
- overall mix verbeterd
- en dan nog wat kleine tweaks hier en daar

Ik hoor graag of het een vebetering is zo!
 
ik heb ook nog een keertje naar chasing bunnies at night (sfc edit) geluisterd en die blijft ook prachtig.
en toen je nieuwe edit op forerunner die ik prachtig blijf vinden.
 
Back
Top