Gloomy - Ignition

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.110
Locatie
België


Hello luitjes,

Hierbij de laatste track van mijn nieuwe album dat te luisteren en gratis te downloaden is in het subtopic : releases..

Een trance plaat deze keer maar weer ;)

Hoe vinden jullie'm ?

Het zou me veel plezieren als jullie deze zouden feedbacken..

Dank bij voorbaat,

Gloomy :)
 
Reddread & Robi, jullie zijn de maxx ! Dank je wel, heren, doet heel veel plezier om te lezen.. Ik vind dit ook één van de beste platen van mijn nieuwe CD.. :)
 
Gloomy, tof, maar te braaf voor mij en idd te jaren 90', en die liggen gelukkig al een tijd achter ons ;-)
Weer lekker gemixed, klinkt heel open op mijn focal shape 65 speakers. Wat minder op de equator DS speakers.
Waar heb je de vocal sample gevonden?
Cheers,
ToAd
 
Gloomy, tof, maar te braaf voor mij en idd te jaren 90', en die liggen gelukkig al een tijd achter ons ;-)
Weer lekker gemixed, klinkt heel open op mijn focal shape 65 speakers. Wat minder op de equator DS speakers.
Waar heb je de vocal sample gevonden?
Cheers,
ToAd

Hey Big Ear, wederom hartsikke bedankt voor je feedback makker.. Dat is weer een complimentje, want ik wil mijn muziek altijd een toets van retro meegeven.. De mix is inderdaad nog niet wat het moet zijn, maar ja.. al doende leert men hé !? De vocals heb ik enkele jaren geleden gekocht, een vocal sample pack, ik ben de naam vergeten.. Top van je man, dank je wel ! :)
 
Haha, nice one Gloomy, brengt me 25jr terug naar een disco in Salou :P

Ah, een discotheek.. ik zou wel de mensen eens willen zien losgaan op dit nummer, thanks man, je feedback doet me veel plezier ! :)
 
Fijne track, lekker uplifting, zit qua structuur lekker in elkaar and back to the old days. Tof grappig einde :-)
Klinkt in het begin iets overstuurd maar dat is vast de bedoening :-) , mix mag wat aandacht, wat EQ en panning om het hier en daar wat meer ruimte te geven?
 
Tja, niet helemaal mijn smaak... In de '90-s hield ik ook al niet zo van trance..

Maar klinkt verder uitstekekend! :-)

:okdan:
 
Fijne track, lekker uplifting, zit qua structuur lekker in elkaar and back to the old days. Tof grappig einde :-)
Klinkt in het begin iets overstuurd maar dat is vast de bedoening :-) , mix mag wat aandacht, wat EQ en panning om het hier en daar wat meer ruimte te geven?

Hey Mr Synth, dank je wel vriend om mijn muziek te beluisteren.. Eurgh, neen, dat was niet de bedoeling om het overstuurd te laten klinken.. En je hebt gelijk wat betreft de mix.. Je weet of je weet niet dat ik ernstige gehoormisvormingen heb, 't is daarom.. Ik krijg mijn muziek maar niet goed gemixt.. Dank je wel Synth :)
 
Tja, niet helemaal mijn smaak... In de '90-s hield ik ook al niet zo van trance..

Maar klinkt verder uitstekekend! :-)

:okdan:

Ah, mooie feedback, dank je wel beste Bohemen !! :)
 
Toffe track gloom! Knap gemaakt weer... De mix vind ik een beetje bright.

Hey makker, dank je wel voor je feed, doet deugd te lezen.. Bright, als in teveel hoog ? Zou wel kunnen, zie mijn commentaar aan Mr. Synth :)
 
Zou het intro tot 60 (bar 33) hebben gemaakt, even wat meer oplaten bouwen hierdoor. De lead die er in komt rond 1.05 is er lekker... De mix klinkt ook ruimtelijk. Er gebeurt een hoop, maar alles is hoorbaar. Misschien wat meer ruimte in het lage vlak en de hh loop (op rechts) is net iets te scherp. Overgang rond 3.05 kan strakker en de toms staan te hard. De snare roll die er vlak na inkomt zou iets minder laag kunnen hebben. Zie hier sommige reacties dat het jaren 90 klinkt, voor mij is het eerder jaren 80 invloeden gemixt met de jaren 90. Wellicht door de revurp op sommige geluiden...
 
Hey metatron, dit is mooie feed man, dank je wel hoor.. Helaas kan ik er niets meer aan veranderen aangezien ie al op mijn nieuwe album staat en geupload is naar YT en Bandcamp.. Maar je hebt gelijk, nu je het zegt, ik hoor het ook.. Wellicht wat last gehad van ear fatigue.. Vanavond gaat ie wellicht gedraaid worden op Trancecast, een Trance internet programma op Radio Hive365, een geweldige show van de UK.. Om 21h00 begint ie normaal gezien.. Ik zou zeggen : met zijn allen luisteren vanaaf :) Thanks again man, ik apprecieer je bezoekje van harte.. Hou je goed hé !! Jan.
 
Ik luister een beetje vanuit het oogpunt van progressiewaarnemensschap rondom Dhr. Gloomy.
Samplekeuze vind ik niet overal even geweldig. Maar opbouw en alles :halleluja Ook de flows kloppen, geen rare afknapmomenten. Gaat gewoon lekker door, en blijft in-flow. Nice done! :walker:
 
Back
Top