- Firefly

Hey metatron, de eerste paar maten dacht ik, hem wat vlakke matte mix, maar toen kwam die erin op 1:00, vet contrast! De track verder zit verder goed in elkaar, ietwat happy for my taste, maar dat is precies dat, dat is maar smaak. Als ik je nog wat advies mag geven, ik zou het wat rustiger aan doen met die ducking, die pump heeft nu wat teveel de overhand. Ik zou dat effect iets verminderen, of op minder bussen/instrumenten of het percentage wat verlagen. Verder prima track hoor!
 
Leuke, luisterbare trance.. mooi gemaakt allemaal.. alleen, ja, de sidechaining is wat fel nu Fifth Bot het zegt.. Maar heb er wel van genoten.. Cheers Didier ! :)
 
Zit lekker in elkaar deze track! Fijne baslijn, leuke build-ups. Ben het eens met Fifth Bot dat het wel erg lang duurt voor de 'echte' bas erin komt. Misschien had het intro een eerdere hint kunnen gebruiken dat die bas wel gaat komen, want nu loop je het gevaar dat luisteraars in de eerste minuut al afhaken.
 
Thanks guys... get intro laat ik voor wat het is. Denk dat het wel goed werkt voor de dj. De sidechain loop ik van de week even na.

Mix alles af op een goedkoop 2.1 setje van Indiaanse makelaardij... zo niet echt de juiste omstandigheden om de mix goed op te horen. Als iemand hier feedback op heeft, dan graag.
 
Fijne track, maar ook hier dacht ik aan het begin een matte mix te vinden (blijkt intro) en vind ik de sidechain wel errug heftig....
Track heeft een fijne vibe verder!
Een impact-achtige sound meteen aan het begin met wel veul bass erin zorgt wellicht voor het nodige "verwachtingsmanagement" qua intro....
Opbouw en breaks e.d. dik in orde idd :)
 
Back
Top