Gloomy - Hell Is Burning

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.091
Locatie
België


maar ik had liever gehad dat jullie massaal kijken naar het Youtube filmpje, dan weten jullie hoe enorm triest ik me voel :(



TREES ARE BURNING
INSECTS ARE BURNING
MAMMALS ARE BURNING
BIRDS ARE BURNING
PEOPLE ARE BURNING
HELL IS BURNING !

Please watch the video, listen to the music and grieve with me ! February 2019, Belgium, 18-19 degrees Celcius. No more oxygene left..

Dank allemaal ! :)
 
het begint erg sterk, en dan ga je inderdaad los, mooie vocals, die binnendringen. wederom een goede produktie, jan. genoten, als je dat zo kunt noemen, lekker bruut. ik neem de woorden van robi over, die heeft ze al gevonden... genoten; los van de tekst, ik voel het ook, kan je toch genieten....
 
Iedereen begint het te voelen.. Toch zwijgt de media in alle talen en is het "heerlijk terrasjesweer".. om gek van te worden.. Dank je wel voor de voortreffelijke feed, Arjan.. Doet me heel erg deugd ! :)
 
Pro: Energiek en grotendeels verstaanbare vocals!

Con: Doemdenken.. Vooral bij onze jongere generatie zou ik ook een alternatief willen bieden voor de te verwachten hel en verdoemenis.. :-)

:biertje:
 
Hey Bohemen, dank je wel makker.. Ja, de cons, ik heb al aangegeven in een vorige video wat jongeren allemaal kunnen doen om de mensheid te redden, dit zie je in het filmpje : Message from One : https://www.youtube.com/watch?v=txQLvDhNzfc
 
Nice one Gloomy! Vette productie hoor, deze track klopt van begin tot eind. Lekker stukje als die lofi synth erin komt op 2:00. Die high vocals zijn ook super, liked it!
 
Klinkt weer supergoed maar dat insecten branden is niet zo erg en bomen brand ik ook genoeg, wietbomen wel te verstaan! :duivels:
 
Hey dank je wel Dilago, "supergoed" betekent veel voor me. Ja, de hele wereld zou vol geplant moeten worden met weedbomen.. Je kunt er kleren van maken, je kunt er huizen van bouwen.. je kunt jezelf genezen of tenminste pijn wegnemen, je kunt fijn "stoned" zijn, enz.. Een geschenk van God, me dunkt.. Maar die insectjes !!?? Je moet weten dat de wespjes vorig jaar zomer van mijn zweet kwamen drinken toen ik in de tuin werkte.. Maar sommige wespjes haalden het niet, want ik zag hun vleugeltjes zo verbranden.. Bij'tjes zijn bij ons uitgestorven, die zie je al niet meer.. Ooohh, wat ben ik triest hierdoor.. en mijn bomen allemaal weg ! Nog meer zon.. it BURNSSS !!!!
 
I don't mind that the people are burning. It will save the trees, insects, mammals, birds and even hell!
OK, nu we dat hebben rechtgezet ( ;-) ), goede track! Geluiden horen bij elkaar, mix is dik ok!
Wat ik mis, is iets meer persoonlijk gevoel in dit nummer. Ik begrijp dat je triest bent met hoe het er momenteel voor staat, maar ik vind dat niet terug in de muziek.
Ik vind het nummer zelfs wel opgewekt overkomen...
But consider the source - I'm a maggot stuck in the dark side of the 80's....
Cheers,
ToAd
 
Haha, weet je, ik denk net zo eigenlijk.. Daarom dat ik zo'n funny klemtoon leg op "People are Burning".. interesseert me eigenlijk geen r**t dat mensen kapot gaan, het is hun eigen schuld.. Maar vooraleer de aarde zich hersteld heeft, zal het wel een paar honderd, zoniet duizenden jaren duren.. En ja, hij wordt nogal happy, de track.. Aan mijn nieuw album, dewelke er snel aankomt, zul je wel merken dat ik zeer cynisch en sarcastisch ben ingesteld in zulke dingen. Maar je bericht doet me deugd, dus daarom van harte bedankt voor je feed Big Ear !! En ja, ik ben ook blijven steken in de 80's, wat een tijden, New Wave, Newbeat, Industrial, enz.. dat was pas muziek ;)
 
Back
Top