Balloon message

Hey maat, je track klinkt fantastisch met die vocoder erbij.. Heb er werkelijk van genoten. Maar ik vraag me af welke boodschap je voor ons hebt, dus kun je de lyrics niet delen ? Well done bro ! :)
 
e-Gloomy-nations
Heel erg bedankt voor je reactie.
Vind deze erg tof om te lezen.


Hierbij dan ook de lyrics;

[FONT=arial, helvetica, sans-serif]Alienation as an aimless balloon [/FONT]
[FONT=arial, helvetica, sans-serif]Dislike what you borderline brings / Dislike what you bring on the edge[/FONT]
[FONT=arial, helvetica, sans-serif]Hate is the next step[/FONT]
[FONT=arial, helvetica, sans-serif]The step to the offensive [/FONT]

[FONT=arial, helvetica, sans-serif]Society as a painful Guide
Flights or clog is meaningless
A prison where an endless pain prevails
Tormented and mortified by everything that happened [/FONT]

[FONT=arial, helvetica, sans-serif]Still you naked
In every battle against the clock
A pointless power struggle
Without a happy winner [/FONT]

[FONT=arial, helvetica, sans-serif]Losses without the past
is as a rule without a future
Every fight is a fight respect
But the pain continues and the hope of calluses on the soul is increasing [/FONT]
 
ik vind het toch wel een beetje vrolijk, melancholisch en origineel nummer, en dan zie ik de tekst en denk WTF? die zou ik verwachten bij een duistere metal band ;)
vocoder sound is tof en de mix is een beetje onconventioneel (klein kickje, ver op de achtergrond bijvoorbeeld) maar past wel goed bij de track
 
mooi nummer! die vocoder werkt erg goed. ik gebruik nooit een vocoder, het is te typisch, maar hier, al werk je met een vocoder, lijkt het een "sound" op zich te worden, dat je een vocoder gebruikt is duidelik, maar het effekt op zich lijkt te verdwijnen in de werking (waarom herhaal ik hetzelfde in 2 formuleringen?).
goed. de kickt vind ik niet te zacht, voor mijn gevoel, dat pompende is dat is niet altijd noodzakelik (moet ik ook tegen mezelf zeggen), draagt juist bij aan de sfeer, de sterke sfeer van het nummer.
 
Back
Top