Dastroids-Nicotine

Ja man, deze is heel mooi gelukt.. Prachtige gitaren, percussie, opbouw, mixage, mastering.. Kan het zijn dat ik Kontakt hoor in FL-studio ? En V-metal daarbij ? Enne, wat heb je met nicotine dat je er een nummer over schrijft ? Ook zo vies verslaafd als Gloomy ? :)
 
Ja man, deze is heel mooi gelukt.. Prachtige gitaren, percussie, opbouw, mixage, mastering.. Kan het zijn dat ik Kontakt hoor in FL-studio ? En V-metal daarbij ? Enne, wat heb je met nicotine dat je er een nummer over schrijft ? Ook zo vies verslaafd als Gloomy ? :)
Thanks, Ik heb geen kontakt gebruikt ook geen flstudio (alleen de clip is in flstudio gemaakt). Meesten instrumenten zijn van east west quantum leap, En het is gemaakt in cubase 7.5 artist. en ja de struggle om te stoppen met roken heeft me er toe gedreven dit nummer te maken .
 
Ow dan heb ik me deerlijk vergist.. Nee yo, zeer mooie geluiden allemaal.. klonk echt naar Kontakt libraries. Enne wat betreft dat roken, ach man, de wereld zit zo onlogisch in elkaar..dat ze dat nog gaan verkopen. Ik las vanmorgen in de krant dat in Hawaï enkel nog 100 jarigen mogen roken.. Voor de rest is het verboden terrein. Ik hoop dat Europa snel het voorbeeld van Hawaï opvolgt :) Fijne dag, Dastroids !
 
Back
Top