No Title Yet - W.I.P.

Dankje! Hij is alweer bijna 5 minuten lang, gaatie niet vervelen?
Ik heb nog een paar sporen over.....

Iemand misschien een idee voor een titel? :-)

:koffie:
 
Laatst gewijzigd:
Zeer mooi al, Bohemen.. hele lekkere groove, lekkere bass..zeker niet te lang, al vind ik de outro te abrupt. Wat dacht je van de titel : "No More Mistakes" ? Goed bezig, gast :)
 
Creatief bezig deze jongen!! :)
Het acidlijntje loopt er net wat achteraan heb ik het idee.. is dat bewust? Drums vind ik wel leuke elementjes hebben.. leuk die reversed dingetjes.. zeker nice trackje al! :)
Ow.. qua titel heb ik geen (goede) suggesties maar iets met "Signature"? of.. "concealed signature" Net zoals ik de stijl van je muziekjes herken had ik bij het lezen van de titel een sterk voorgevoel dat het weleens van Bohemen zou kunnen zijn.. hehe.. maar is positief bedoeld. :)
Het belangrijkste van muziekmaken is dat je er zelf van geniet en dat doe je volgens mij. :)
 
Dank! Ik heb de titelsuggestie van Gloomy even toegepast om er aan te wennen... :-)

Er zaten nog een paar foutjes in, zoals een arpeggio die uit de maat liep.. Ook heb ik er een soort van einde aan gebreid.
Nu heb ik nog 10 sporen over, maar ik weet ff niet wat ik daarmee ga doen..

Het "acidlijntje" dat er wat achteraan loopt, ga ik nog even over nadenken..
Vind 'm ook wel grappig..

https://soundcloud.com/bohemen/no-more-mistakes

https://www.reverbnation.com/bohemen...e-mistakes-wip

Overigens is mijn "concealed signature" natuurlijk een uitgekiende marketingstrategie! :-D
 
Hmm... Heb er nog even over nagedacht.. Maar "No More Mistakes" gaat 'm niet worden als titel... Sorry Gloomy!

Binnen bepaalde marges mag men best fouten maken, als je er maar van leert.. :-)

Ik ga er nog ff over nadenken!

:biertje:
 
Ik doelde op de algemeen slechte staat van onze planeet.. Daar mogen geen fouten meer gemaakt worden, want het loopt verkeerd af.. Maar goed, 't is wel een zwaar onderwerp natuurlijk :) Veel succes !
 
Tja, ik vraag mij af of dat fouten zijn of doelbewuste sabotage..

Maar idd het is een beetje een zwaar onderwerp. Ik dacht er meer bij dat de dagen weer langer worden en het weer licht is als ik 's avonds van het werk kom.. :-)
 
Dank voor je feedback! Ik heb er nog wat details aan verbeterd en laat 'm nu even bezinken..
Hij staat op de playlist van mijn mobieltje en ik luister er dagelijks ff naar.. :-)
 
Tja.. Zonder zon zouden we het ook niet redden.. :P

Verder is het soms moeilijk te bepalen of een trackje af is..
Bij mij is dat op het moment dat ik 'm zat begin te worden.. :-)

:W
 
Back
Top