Gloomy - Dream Loops

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.121
Locatie
België
Hey hey,

Mijn computertje is gemaakt :lol:
En ik kan weer naar hartelust muziek maken..

Weer een leuk trakkie geproduceerd.

Luister of download 'm hier :




Of luister en kijk met wat coole animatie op Youtube :




Hi Gloomy fans,

It often happens that I'm dreaming that I wake up and I'm still in that dream, it happens over & over again, and I can't get out. Completely stuck. But remember, everything has it's meaning.. So it's important that you analyze this dream. so again an autobiographic track.. Tons of sounds included, very difficult to master, as you can hear.. Track made in FL-studio 20, januari 2019. Direct download available. Cheers ! :)

Ben écht benieuwd wat jullie ervan vinden ;-)

Dank bij voorbaat.
 
Ha gloomy,

Hele lekkere vibe!

Ben het wel een beetje met 303 eens over het intro: wat mij betreft mogen die spoortjes in de hele track wat geboost worden; dan is de kick ook niet meer relatief luid denk ik (ik vind juist de mix van kick, bass en synths wel lekker; de vocals en perc mogen er wat mij betreft gewoon wat duidelijker/luider uit komen)
 
Gloom-style. Het verbaast me soms hoe jij bepaalde dingen aan elkaar gezet krijgt !
 
Dank jullie wel, lieve luitjes.. Blij dat jullie hem goed vinden.. Tja, ik heb het pas opgemerkt toen ik de waveform zag op SC dat ie in't begin te zacht staat.. Ik wil even met jullie delen dat ik volgende week onder de CT-scan moet. Mijn evenwichtsorganen en gehoor zijn ernstig aangetast door mijn suikerziekte.. Ik hoor niet objectief meer, maar alles klinkt zeer vervormd en distorted. Onmogelijk om nog fatsoenlijk muziek te mixen en te masteren. Wat betreft dit nummer, tja hij staat al op Youtube, dus ik denk dat ik hem enkel ga aanpassen voor mijn nieuwe CD : Stronger. Ook jullie muziek kan ik niet meer objectief beoordelen wat betreft mixage en mastering.. dus geef me aub wat respijt. Nogmaals hartelijk dank voor jullie heerlijke feedback. Vele groetjes, Jan.
 
ik vind het wel iets hebben sterke intro en leuke gang erin in het nummer.
dus ja ik vind het mooi.
 
Lekker duister trekkie! Toen ik gisteren tijdens de spits luisterde kwam het geluid van de intro idd niet boven het treingeluid uit..
Bij de luidere stukken lijkt de kick mij goed in balans.

Sterkte met de scans! Ik hoop dat het CT-apparaat het allemaal kan verdragen.. ;-)

:koffie:
 
Jullie zijn echt lief, weet je dat wel ?!! Doet me deugd zulke dingen te lezen. FYI, de Soundcloud versie is lichtelijk aangepast, ik heb de intro wat luider gezet, zodat de overgang naar de kick niet zo hevig is.. Youtube, tja, daar blijft het zoals het was. Bedankt allemaal ! We doen gestaag voort :)
 
Back
Top