Smokeshow

Presethead

Stamgast
Lid sinds
29 Maart 2006
Berichten
104
Een schetsje van afgelopen weekend waarvan ik zelf niet echt wist wat het was of waar het naartoe ging, dus maar uitgewerkt tot deze track om er vanaf te zijn :)

Elementen: 110 BPM, pad loopje van een Yamaha PSS480, Transistor Bass VST 303 acid lijntje, chopped vocal met een beetje distortion, Arturia Minifilter op verschillende partijen en heel ouderwetse lange build ups naar eigenlijk niet zo veel.

 
Lekkere track hoor :okdan: misschien wel iets te langzaam. Idee om hem net een paar bpm sneller te zetten. Vooral in het begin stoot het mij, later, vanaf een minuut of 4, niet meer. Misschien moet ik er gewoon even inkomen. De vocals mogen van mij wat meer op de voorgrond, kan overigens ook komen door de oordoppen waarmee ik dit nu luister, zijn nogal van die bass dingen. Verder een strakke productie!
 
Heel erg mooie geluiden, enzo.. maar ook ik had de indruk dat de track niet echt een richting heeft.. geen verhaal, een beetje altijd hetzelfde zonder meer, dat vond ik wel jammer, want de track heeft veel potentieel.. Mss volgende keer een reference track ofzo gebruiken in je DAW... Toch heel veel succes toegewenst ! Gloomy.
 
Back
Top