Wat oude tracks op Spotify

Dr. Rinkel

Dr. Rinkel
Lid sinds
27 Maart 2012
Berichten
326
Al mijn muziek maak ik op de iPad. Niks professioneel, gewoon een leuke hobby. Al flink wat jaren geleden begon ik met Nanostudio en daar heb ik ook de meeste tracks mee gemaakt. Nanostudio is een app die gemaakt wordt door 1 persoon. Een flinke prestatie als je kijkt hoe solide de app in elkaar zit. Aangezien Nanostudio 2 onlangs gelanceerd is, wordt deel 1 van de app niet meer ondersteund door de laatste versies van ios. Mijn aandacht is daardoor verschoven naar een andere app; Korg Gadget.

Ik denk dat iedereen het wel kent, uren lang scrollen door oude, onafgemaakte projecten. Dit had ik ook met mijn oude Nanostudio projecten en onlangs heb ik een selectie gemaakt waar ik 'nog wat mee wou doen'. Ik heb met minimale inspanning de tracks afgemaakt en er een album van gemaakt; Old Cookies. Dit album staat nu sinds een paar weken op Spotify:

https://open.spotify.com/album/1p96zgqhZvwYOMUUvcz2h4

Een aantal tracks zal jullie wellicht bekend in de oren klinken. Ik heb daarover in een ver verleden wat feedback gevraagd.

Had al een link in het 'Tik eens een iPad trackje in en laat em hier horen!!' topic maar hier heb ik een wat groter bereik 8) Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
 
Back
Top