Oakdrive (Techno projectje)

Vind wel redelijk ok track. Van mij mag er wel wat meer hoog op de hats juist. Laag zit denk ik bijna goed. Ik ben het wel eens met met wat meer decay op kick. Misschien met transient designer of compressor. Of direct op de bron natuurlijk als dat nog mogelijk is. Ik mis ergens nog wet iets verassends. Bv net voor de break ineens een raar kort geluidje ofzo.

My 2 cents.
 
Ik vind dit een lastige track om te feedbacken.
Dat komt denk ik omdat je arrangement minder goed in elkaar zit.

De heletijd dat gepingel van de hats die al vanaf het begin, dat mag wat meer opbouwend zijn.
Wat meer FX-jes zoals risers zou je track ook kunnen helpen denk ik.

Maar ik denk dat zo'n nummer in een dj set wel degelijk een plek heeft, ik vind het een lekker sfeertje hebben!
Misschien kan je het thema ook wel wat verder pushen en nog kaler en ruwer maken, hoe je dat moet doen weet ik niet, dus dat laat ik aan jou over ;)
 
Lekkere vibe, maar iets te eentonig naar mijn smaak.. Maar dat hoort ook wel bij 't genre..
Zoals eerder gezegd, misschien idd iets verassender?
 
Lekkere vibe, maar iets te eentonig naar mijn smaak.. Maar dat hoort ook wel bij 't genre..
Zoals eerder gezegd, misschien idd iets verassender?

dat klopt, en wilde dat eens proberen door wel te spelen met de lead sound en een beetje met de bas, wisselingen in percussie het voldoende interessant te houden.
het lijkt wisselend gelukt ;)
 
Ja ik vind het een zeer geslaagde track. Ik ben het eens dat er wat aan geschaafd kan worden, maar ik ben in ieder geval erg enthousiast van de gebruikte geluiden en de groove. De hats blijven een beetje teveel aanwezig vanaf het begin af aan (en ik vind ze te scherp) en de kick mag inderdaad wat meer oompf hebben.
 
Fijne opzet en toffe synth die steeds terug komt. Ik ben het wel met eerder genoemde tips eens dat de kick wat werk kan hebben. Sowieso hou ik wel van wat heftigere kicks, maar deze track vraagt daar volgens mij ook wel om :). Aangezien ik dat zelf nog erg lastig vind, vind ik het lastig om aan te geven wat je dan moet doen. Wat meer decay inderdaad en misschien met wat distortion spelen (niet te heftig).
 
De mix is er goed op vooruit gegaan. Het klinkt wat romiger bij gebrek aan een beter woord. Heb m vanwege het tijdstip niet hard kunnen zetten.
 
Back
Top