Eerste track van het nieuwe jaar van Phochos

phochos

Berliner School Member
Lid sinds
12 februari 2003
Berichten
10.091
Locatie
Den Haag
Mijn eerste track van het nieuwe jaar, titel Fireworks On New Years Eve. Nog gemaakt met alleen maar software synths, de studios zijn nog niet klaar.
 

Attachments

  • FireworksOnNewYearsEve.mp3
    14,9 MB · Bekeken: 88
lekker Teutoons maar ook bubbelend...soort BROS (als in de chocola niet de band) meets Duitse schnitzels...ofzoiets...smaakt naar meer...hopelijk komt er een heel album met dit soort spul :) !?
 
Ja, hij is mooi.. maar ik vond hem persoonlijk wat té lang, en die éne choir werkte op de duur op mijn zenuwen.. die mocht gevarieerder. Voor de rest prima :)
 
Zo, mooie reis zeg!

Kun je iets meer vertellen over hoe je 'm gemaakt hebt?

Hij is geheel gemaakt met een software programma in het Magix sequencerprogramma getiteld Analog Synth en mijn M-Audio Keystation MINI32 keyboard. In het programma ziiten ook verschillende koren en stemmen waaronder de befaamde Mellotronkoren die ik vrij veel gebruik. Vandaag komt op Orion Records het nieuwe album Uplft met meerdere stukken in dezelfde geest samen met dit nummer.
 
ow, dit duurt mij te lang. Ben niet tot het einde geraakt, sorry.
De geluiden die je gebruikt hebt zijn wel OK, zelfs het mixen is ok, maar er gebeurt zo weinig.
tja, consider the source, ik ben een selder die niets van muziek kent ;-)
Groeten,
ToAd
 
ow, dit duurt mij te lang. Ben niet tot het einde geraakt, sorry.
De geluiden die je gebruikt hebt zijn wel OK, zelfs het mixen is ok, maar er gebeurt zo weinig.
tja, consider the source, ik ben een selder die niets van muziek kent ;-)
Groeten,
ToAd

Ja, dat is het feit bij de Berlijnse School, veel sequences ala Klaus Schulze, met soms minutenlang hetzelfde patroon, hahahahah.
 
Ben nog steeds druk bezig met muziek, zie mijn website www.orionrecords.nl, ben tegenwoordig ook DJ in het verzorgingshuis, draai op de vaste maandag muziek en val in op andere dagen en ben nog steeds bezig met de voorbereidingen van een serie concerten, die denkelijk in de loop van volgend jaar gaan plaatshebben.
 
Back
Top