Dozart - 9D Pleiadic Spacegroove

Dozart

Super Сasual Dating Real-life Females
Lid sinds
27 juli 2011
Berichten
1.026
Locatie
GB
Dag allen,

Een fijne kerst nog!

Nieuw nummertje gemaakt + videotje ebij. Ik denk één van m'n apartste werkjes tot nu toe. :W
iig weer heel anders.
Benieuwd hoe jullie 'm vinden so far.



Groeten!
 
Ik vind 'm zeker apart.
Het knappe bij jou vind ik dat je wel vaker van die bijzondere tracks maakt en er toch steeds weer een coherent geheel van maakt.
En je bent vaak op zoek naar bijzondere sounds, dat hoor je hier ook weer terug.
Mooie clip ook trouwens!
 
prachtig, ook de animatie.. wel wat veel informatie.. ik zou't filmpje wat meer moeten bekijken om de juiste boodschap erachter te kunnen begrijpen.. Tof gedaan yo !! :)
 
prachtig, ook de animatie.. wel wat veel informatie.. ik zou't filmpje wat meer moeten bekijken om de juiste boodschap erachter te kunnen begrijpen.. Tof gedaan yo !! :)

:)
Vielen dank. :D

Het is wel rustig geworden hier hè. Beetje zoals op alle fora tegenwoordig.
 
Graag gedaan :) Het is hier altijd zo rustig als de contest van start gaat :)

Ah, dat zal het zijn. ;) Heb ik even naast de pot gepist. Helemaal vergeten. Anders had ik wel meegedaan denk ik. Maar ja, volgend jaar weer wellicht.
 
Vind de muziek en clip echt heel gaaf.. vind alleen het hoge chipmunk gehalte in de zang een beetje afbreuk doen aan de diepgang die de compositie zeker heeft..
Het stemgeluid past wel weer goed bij de clip.. maar rond 3:20, met die koor-achtige zang geeft het echt een compleet andere lading.. alleen komt die chipmunk er daarna weer tussendoor :D
Maar echt super geproduceerd!! Dat sowieso :okdan:
 
Vind de muziek en clip echt heel gaaf.. vind alleen het hoge chipmunk gehalte in de zang een beetje afbreuk doen aan de diepgang die de compositie zeker heeft..
Het stemgeluid past wel weer goed bij de clip.. maar rond 3:20, met die koor-achtige zang geeft het echt een compleet andere lading.. alleen komt die chipmunk er daarna weer tussendoor :D
Maar echt super geproduceerd!! Dat sowieso :okdan:

Haha, dat vond ik zelf ook wel gewaagd hoor. Maar die stemmetjes zijn wel echt het nummer in zekere zin. Vandaar ook de titel: het is bedoeld als een 'spacegroove' uit een andere dimensie, met gekke wezentjes, machine-elfjes, buitenaards etc. Zonder die vervorming erop, zakt de boel direct door het ijs haha. Dan klinkt het gelijk zouteloos. Dus, ik snap je opmerking zeer goed, begrijp dat gevoel erbij, maar zonder dat is het nummer niet meer wat ie is.
En ja, de clip slaat dan ook in een klap nergens meer op. :P Dat vrolijke, blije, door die vocals op die manier, hoort echt zo. Anders verliest het nummer z'n hele identiteit.
Thanks iig :D
 
Is dit kunst?
Ik heb niet naar de animatie gekeken terwijl ik luisterde, wat ik nooit doe want ik wil alleen muziek en geen afleiding!
Ik vrees dat het zonder de beelden een beetje te speciaal overkomt om gewoon als track naar te luisteren.
Ik vrees dat de beelden erbij horen en dan is het voor mij kunst ipv muziek en kunst staat morgen op mijn agenda, mss dat ik dan een 2de poging doe om betere feedback te geven.

Technisch zat het in elk geval goed in elkaar en ook de geluiden die je gebruikt zijn goed uitgewerkt, de stem vond ik minder, maar mss passen die wel bij de beelden ;-)
Groeten
ToAd
 
Back
Top